וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרכניה

עידית פרנקל

1.4.2008 / 12:39

בעל הבית השתגע מירידת הדולר? עידית פרנקל מרגיעה אותו עם סל הקניות הכי שווה ברשת. שופינג ב-50 דולר גג

פריקים וגיקים

"Think Geek" למי שלא מכיר, הוא אתר מסחר של ובשביל חננות מהגיהינום. ולא סתם חננות, אלא פריקים של אינטרנט בכל אספקט אפשרי. אם אתם כאלה, או אם יש לכם חברים כאלה, זה בדיוק הזמן להכניס את ה-URL שלו למועדפים, כי באמת שאפשר למצוא כאן פתרון גיקי-מדליקי לכל בעיה או צורך.
השבוע נפרגן להם יציאה אמיתית: עניבה מפוקסלת, או ליתר דיוק עניבת 8 ביט, בשני גוונים וקליפס, שיהיה מה ללבוש לחתונה של מריו ולואיג'י (לא באמת חשבתם שהם אחים, נכון?).

העניבה הזו היא לא רק קונספט מוצלח, אלא גם ביצוע מהחלל. בכלל, מוצרים שנעשה בהם שימוש נכון באומנות הפיקסל הם תמיד ערובה למצב רוח וטעם טוב, בעיקר אם צריך רק 15$ בשבילם.

האמת שם בחוץ

ביום חמישי האחרון, בזמן שתל-אביבים מחופפים כיבו את האור לשעה, סיימתי לצפות בעונה החמישית והאחרונה של ה"סמויה", ואחרי שאספתי את שאריות הישבן והלסת מהרצפה, החלטתי לבדוק מה יש לחנות של HBO להציע בתחום המרצ'נדייס. כן נו, הכי סאקרית של מזכרות.

כמה מאכזב היה לגלות את מחדלי היצירתיות של הרשת באספקט הזה. לא רק שאין בחנות שלהם אף טי שירט שהייתי חותמת עליה, אפילו ספל הקפה שעיצבו לא משהו (סתם איזה מאג מקושקש עם ציור עגלת הגרוטאות של באבלס, ג'אנקי הבית בסדרה). מה שכן ישמחו מעריצי הסדרה לרכוש, הוא את הספר "Truth Be Told – The Wire", שנותן גם הצצה כיפית אל מאחורי הקלעים, גם תמונות נדירות מהחיים האמיתיים בבולטימור וגם ראיונות ורעיונות עם ושל היוצרים דויד סימון ורפאל אלוורז. 25$ ואתם במשחק

סלט ביצים

שלא יהיה לכם ספק – העובדה שהעדפתי לבלות את חמישי עם ג'ימי מקנולטי ואל עם כנסיית השכל בכיכר רבין, לא אומרת שאני לא ממחזרת בקבוקי פלסטיק ולא יוצאת לשוק עם שקית רב-פעמית לירקות. ולכן, הפריט האחרון במדור השבוע מגיע ישר ממחלקת האקו-פרינדלי של Elsewares, אתר קניות ידידותי במיוחד - קצת יאפי ומעצבן בניקיון שלו – אבל בהחלט כזה שעושה את העבודה.

בכלל, מחלקות "ידידותיות" לכדור הארץ החלו להופיע לאחרונה באתרי המסחר האלקטרונים כמו נבגים על גבינה אורגנית, אז אולי נארגן לכם איזה ספיישל "מחבקי עצים" במדור בקרוב. עד אז, הנה "אגלינג" – יציאה עיצובית ורעיונית המשלבת ביצים עם צמחי תבלין. קצת כמו "ראשי הדשא" הפופולאריים של תחילת הניינטיז, מינוס הכיעור הנוראי.

ככה זה עובד: קונים ביצה מחרס, שוברים את הקליפה, משקים ומחכים עד שיצא הבזיליקום. אחר כך משוויצים לכל החברים ואיך שמגיע אוגוסט זורקים הכול לפח כי עוד לא קם האדם שיכול לגדל משהו בחום הזה. 10$ - ביצים ירוקות לתבלינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully