וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירי מימון מגלה כשרונות

שני פישר

2.4.2008 / 12:33

שירי מימון בראיון מיוחד לוואלה! תרבות על הסינגל החדש שלה - "תאהבי קצת את עצמך", שנכתב על ידי יוצרת אלמונית: "אני תמיד מחפשת אמנים חדשים שיכולים לקחת חלק באלבום"

מערכת וואלה!

לפני שבוע יצא לתחנות הרדיו "תאהבי קצת את עצמך", הסינגל השלישי מתוך אלבומה השני של שירי מימון, וכבר אפשר למצוא מכנה משותף בינו לבין הסינגל הראשון באלבום: "יותר טוב לסלוח" ואולי אפילו גם את התמה הכללית של האלבום: העצמה נשית. "יש באלבום שירי 'גירל פאואר'", הסכימה מימון אתמול, בשיחת טלפון מפריז, "אני כזאת, לא פמיניסטית מוצהרת, אבל מאמינה שיש בנו, הבנות, כוחות נשיים מיוחדים, שרק אנחנו יכולות לדעת עליהם. אישה תהיה חזקה אם היא תמצא את הכוח שבתוכה. ולכן אני בוחרת שירים כאלו".

מימון אולי מצאה את הכוח הנשי שבה, אבל עדיין יכולה להתרגש כמו ילדה קטנה. אמש הופיעה מימון בפריז, על אותה הבמה שהופיעה ערב קודם לכן אלישיה קיז, במסגרת חגיגות 60 שנה למדינה. על אף הניסיון הרב של מימון על במות, מבימת ניצנים ועד בימת האירווזיון, היא הודתה בשעות אחר הצהריים שהיא מתרגשת, בלשון המעטה, "אני בהתרגשות עצומה, זאת הופעה ענקית, יהיה קהל עצום וזה מרגש. אני מתכננת לעשות שירים משני האלבומים ועוד טעימה ממופע חדש שאני עובדת עליו לאחרונה, ושיעלה בהופעת בכורה ב-15 במאי".

בדיסק הראשון שלה, "שירי מימון", היא הוכיחה עצמה כמבצעת שירים עם וירטואוזיות קולית מרשימה כפי שהכרנו אותה עוד ב"כוכב נולד", אבל באלבומה השני הסכימה לחשוף מעצמה קצת יותר, והקליטה שלושה שירים פרי עטה, ביניהם "כשהלכת", הסינגל השני באלבום. מימון מודה שהכל עניין של ביטחון: "גם בתקופת האלבום הראשון כתבתי שירים, אבל לא הרגשתי שהם מתאימים. הפעם הרגשתי שזה נכון, שהצלחתי להתחבר לדברים אחרים."

ועדיין, רוב השירים באלבום נכתבו על ידי יוצרים אחרים, מרביתם אנונימיים. את "תאהבי קצת את עצמך", הסינגל החדש, כתבה והלחינה ענת שוורץ, זמרת ויוצרת לא מוכרת. "אנשים מהליקון ידעו שאני מחפשת אנשים חדשים", מספרת מימון כיצד הגיעה לשוורץ, "הם השמיעו לי את השיר. מיד התחברתי אליו, בעיקר כי הוא מדבר על נשים ועל חיזוק נשי. השיר מדבר על כך שהכי חשוב לאהוב את עצמך, לגלות את הכוח שבך בתור אישה". בהמשך הלכה מימון להופעה של שוורץ, התרשמה והחליטה להקליט את השיר לאלבומה השני.

סיפור דומה קרה באלבום הקודם של מימון עם דור דניאל, יוצר אנונימי דאז, שכתב את השיר "אהבה קטנה", והפך ללהיט הגדול ביותר אלבום הראשון של מימון. "הסיפור עם דור זה שחברה שלי הציעה לי להקשיב לשיר שלו, ומאוד התלהבתי. בסופו של דבר, בגלל שהשיר כל כך הצליח דור קיבל חוזה משל עצמו בחברת'הליקון".

"אני תמיד מחפשת אמנים ויוצרים חדשים שיכולים לקחת חלק באלבום", אומרת מימון, "הדלת שלי פתוחה לכולם ומגיעים אלי המון המון חומרים. ככה יצא לי שגיליתי אנשים מדהימים, וזאת גאווה גדולה, לתת לבנאדם הזדמנות לחשיפה, לפרסום ולמיצוי הפוטנציאל שלו".

- זה נשמע קצת מוכר, לפני שש שנים גם את היית אנונימית עד ש...

"אני חושבת שיש בזה משהו. בתור זמרת, לפני 'כוכב נולד' היו לי חלומות גדולים ותמיד חיפשתי דרך שישמעו אותי. אני רואה כל כך הרבה אנשים מוכשרים שפשוט לא מאמינים בהם או לוקח להם הרבה זמן. אני יכולה להתחבר למקום ממנו הם באים ולעשות את מה שאני יכולה כדי לעזור למי שאני מאמינה בו להתקדם בעסק הזה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully