וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת: יום המודעות לאיכות הסביבה

רומי מיקולינסקי

2.4.2008 / 14:57

זה שאין איכות סביבה באזורנו, לא אומר שאי אפשר להתקרב לטבע. רומי מיקולינסקי מלנקקת את כל מה שיחבר אתכם לחיה הפנימית שבפנים

יום המודעות לאיכות הסביבה שהתקיים בשבוע שעבר תפס הרבה אנשים לא מוכנים. מילא להחשיך את הבית, אבל מה עושים עם האור בחדר מדרגות? והאם לראות טלוויזיה (בחושך, בחושך) או לשבת מול מסך המחשב המרצד זה לשחק לפי החוקים או לרמות?

ענייני חושך ואור המשיכו להיות רלבנטיים עם תחילתו המבורכת של שעון הקיץ שבכלל עושה מצברוח טוב, אבל מזג האויר המתעתע של הימים האחרונים, סיפורי הזועה על מצב הכנרת, ובוחבוט, הצב המהולל של דניס שבדרך כלל מגיש ורץ לרשת, גרמו לי לחשוב שיש מעט מאוד דרכים עבור אנשי העיר להתחבר אל סביבתם. מוקפים בפיח, רעש ועטלפים לא נלך לחבק איזה עץ, אבל דוקא חיות הבית יכולות לבוא לעזרתנו במקרה הזה

דגיגים מעוצבים

לאלו שמתקשים להתחייב אבל בכל זאת רוצים לצ'פר את עצמם וסביבתם, האתר בורן ריץ' הוא המקום בשבילכם. אם חשקה נפשכם בבעל חיים, אבל כזה שלא צריך להתעסק איתו, הפרוטה מצויה בכיסכם אבל אתם עדין לא מרגישים מוכנים לפתוח לבכם לאיזה דג זהב, הקליקו על אחד הלינקים למטה. קבלו כמה אפשרויות מעוצבות, חצי ירוקות, שיעזרו לכם לעשות את הצעד הראשון לפני שתתנדבו לצער בעלי חיים. נסו למשל לקנות אקווריום מעוצב, לעטר אותו באלמוגים מפלסטיק וכך תראו גם מעודכנים וגם חובבי טבע אמיתיים (בשל המנעות מפגיעה באלמוגים אמיתיים). אופציה נוספת היא אמבטיה שהיא גם אקווריום שבכלל תגרום לכם להרגיש שאתם מתקלחים בטבע. בתוך גיגית מזכוכית אמנם, אבל בטבע. אותה חברה מייצרת גם שולחנות שהם אקווריום, אבל במקרה הזה תצטרכו לודא שמי האקווריום נקיים לפני שתזמינו אורחים.

כלבים מפונפנים

חובבי כלבים אמיתיים בודאי ישמחו לשמוע על אתר שמוקדש לצעצועי כלבים. בעבור כמה פאונדים (ועוד כמה שקלים למכס) תוכלו לרכוש בובות וצעצועים לחברו הטוב ביותר של האדם. נסו איזה גוגלי-ווגלי דנטלי שישעשע את כלבכם בזמן שהוא שומר על הגיינת השיניים שלו, או תתפנקו על איזה נובלי-וובלי מפלסטיק צבעוני שעליו אפשר לתלות אוכל ואז הוא גם משחק וגם צלחת תלת-מימדית (ממש כמו ביצת קינדר - גם צעצוע, גם הפתעה וגם שוקולד).

חבר נוסף שתשמחו להכיר הוא הכלב ברוס, שהבעלים שלו כל כך אוהבים אותו שהם פתחו לו בלוג. אתם מוזמנים להכנס ולקרוא על חייו המרתקים של ברוס, ולהשתעשע מהתמונות ובעיקר משגיאות הכתיב והמבטא שאמא ואבא של ברוס (אלו שכותבים את הבלוג עבורו מן הסתם, הוא לא כזה מוכשר) סבורים שלו רק הוא היה יכול לדבר - ככה הוא היה נשמע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

חתולים ובריאות הנפש

מחקר חדש ודבילי שקראתי לאחרונה טוען שגידול חתול מונע התקפי לב. אולי חובבי חתולים חיים יותר, אבל חבר לשעבר שעזב את העבודה לאחרונה והתחיל להאכיל חתולים מתחת לבית זה בהחלט סיבה לדאגה. כשבשבוע שעבר הוא התקשר ושאל אם אני רוצה לאמץ חתולה שהוא סירס ושיכן בינתיים (בכפיה) אצל אחיו שבכלל אלרגי, הייתי צריכה לשלוח לו את הלינק לסרטון הפרודיה על 300. בקליפ תוכלו לראות מבחר סצינות אימה אמיתיות בכיכוב חיית הבית / רחוב הכאילו חביבה. כמו שאומרים, ראו הוזהרתם. חובבי חתולים אולי חיים יותר אבל חיים בפחד זה לא חיים.

שפנפני חוג הסילון

מה שמשאיר אותנו עם השפנפנה החביבה פיפי. יש לה פליקר, יש לה סטייל, ויש לה 257 אחים ואחיות. פיפי הזוהרת היא ארנבונת לונדונית עם חוש אופנתי מפותח, יורשת של ההון שאביה עשה מהרצת מניות גזר וכרוב בשוק ההון. היא מקפידה ללבוש רק בגדי מעצבים ואת הדגמים היא מציירת בעצמה. כרגע היא בחופש עד אמצע אפריל, בטח עובדת על השיזוף שלה לקראת הקיץ ורוכשת מלתחה חדשה. בתגובות תוכלו לראות שהיא רכשה לעצמה מעריצים רבים, ולצערה אפילו נודניק אחד שעוקב אחריה ומנסה להעתיק את הסגנון שלה בבלוג שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • תרבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully