וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועי הברווז של דודו גבע

שני פישר

3.4.2008 / 10:46

ברווז מתנפח, המבוסס על דמותו המאויירת של דודו גבע, יוצב על גג עיריית תל אביב ב-15 באפריל. למחרת תצטרף אליו מסיבת ברווזים בקומפורט 13

"התוכנית לבירווז תל אביב", אותו חזון מופלא של האמן דודו גבע, קורם עור וגידים ומגיע לשלבי הפקה אחרונים. אחרי שכבר עדכנו אותכם בכך שברווז צהוב עצום הולך להתעופף מעל גג עיריית תל אביב, עכשיו כבר יש לנו תאריך (15 באפריל) ושעה (18:00). במועד זה ייחשף הברווז הצהוב, המבוסס על הדמות המצויירת והמפורסמת של גבע. הציבור הרחב מוזמן לבוא, ולאחר הצגת הפסל, ינאמו יוזמי הפרוייקט: האמן יובל כספי וילדיו של גבע: תמי ואהרון. ידברו גם חבריו של גבע: האמן יאיר גרבוז ואמן הקומיקס זאב אנגלמאיר.

בשנת 2003 העלה גבע את רעיון הצבת דמותו המפורסמת, הברווז, על גג עיריית תל-אביב. הרעיון צמח בין-היתר במסגרת יוזמה שהעלתה קבוצת אמנים צעירים, שמטרתם הייתה להפוך את תל-אביב למדינה אוטונומית בפני עצמה. גבע יזם תוכנית משלו כחלק מהקבוצה, וקרא לה "התוכנית לבירווז תל-אביב". מטרתו הייתה להפוך את פני העיר למרובי שמחת חיים, רוח שטות ואווירה אמנותית.

המסיבה הגדולה

החגיגה הרישמית והגדולה של כל פרוייקט "ברווז על הגג" עתידה להתרחש בכלל יממה לאחר חשיפתו, ב-16 באפריל. אז, בקומפורט 13 בשעה 19:00 יגיעו אלפים לחגוג את הפרוייקט, והכניסה תתאפשר לציבור על ידי קניית חוברת "ספרות זולה". את הערב ינחה אורי גוטליב ויופיעו על הבמה הג'ירפות, קורין אלאל, שלומי שבן, חמי רודנר, דפנה והעוגיות, מרסדס בנד, טל פרידמן ולהקת הקריות, מארינה מקסימיליאן-בלומין ועוד להקה מוכרת ביותר, ששמה לא ייחשף עד אותו הערב. בקיצור, נדמה שמדובר באירוע שיכנס להיסטוריה של הכרך בזכות האג'נדה המגניבה והמקורית שלו, אז ממש, אבל ממש חבל לפספס.

  • עוד באותו נושא:
  • דודו גבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully