וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך המתוקשר של ולווט ריבולבר

שני פישר

3.4.2008 / 12:38

ביומיים האחרונים חלו התפתחויות רבות בסכסוכי חברי להקת ולווט ריבולבר. סלאש, מק'אגן וסורום טענו שהעזיבו את וילנד הסולן, הוא מזכיר להם שעזב עוד לפני. וואלה! תרבות בעד טראש רוקנ'רולי

להקת הרוק זוכת הגראמי ולווט ריבולבר, המורכבת משלושה חברי רובים ושושנים סלאש, דאף מק'אן ומאט סורום, הגיטריסט דייב קושנר והסולן סקוט וילנד (שהיה סולן להקת הגראנג' סטון טמפל פיילוטס) נמצאת בעיצומו של תהליך גירושים מכוער במיוחד, כשעיקר האקשן התרחש ביומיים האחרונים.

הכל התחיל באופטימיות קוסמית בשנת 2003, כשהלהקה הוקמה. עד היום היא שיחררה 2 אלבומים, כמה סינגלים מוצלחים במיוחד, ולקחה לאולפן אפילו פסלון גראמי. אחרי שמועות רבות על סכסוכים, שהתבססו על חזרתו של וילנד מגמילה ורצונו להתאחד עם להקתו הראשונה סטון טמפל פיילוט, האקשן התחיל. ב-20 במרץ הודיע וילנד, על הבמה באמצע הופעה, שסיבוב ההופעות הנוכחי של הלהקה יהיה האחרון. בעשרת הימים שלאחר מכן היו עסוקים יתר חברי הלהקה בהכחשות של ההודעה, ושלשום, ב-1 באפריל, הם הוציאו הודעה רשמית, לפיה הם החליטו על עזיבתו של וילנד של הלהקה. "מהות הלהקה הזאת היא המוזיקה והמעריצים", הם כתבו בהודעה הרשמית, "וסקוט וילנד לא מחוייב במאה אחוז, לא למוזיקה ולא למעריצים". עוד מסרו חברי הלהקה כי הלהקה לא תתפרק בעקבות עזיבתו של וילנד, ופשוט תעבוד עם אלבום שלישי ללא סולן.

אתמול, ב-2 באפרל, מסר וילנד הודעה משלו: "אני מוצא את זה מצחיק שהארבעה שקוראים לעצמם "מייסדי להקת ולווט ריבולבר" ונקראו 'The Project' לפני שאני הענקתי את השם ללהקה, החליטו להמשיך בלעדי אחרי שאני כבר טענתי שהלהקה מתה ב-20 במרץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully