וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והפלצור

עומר בכר

6.4.2008 / 12:20

הוא היה ידוע כאימת השוורים בכל פעם שרדף אחריהם, אולם ליפוף אחד יותר מדי הפך את עומר בכר ממקרבן לקורבן

להחתים כרטיס אדי

האם יש אי שם עוד מישהו אשר מתרגש מידיעה על סרט חדש של אדי מרפי (או ליתר דיוק, לאיש הזה שחטף את ההוא מ"בגסות" והפך ל"ד"ר דוליטל"?) יתרה מכך, מדוע אנשים בעלי השפעה באולפני סרטים גדולים עדיין מהמרים על הוירטואוז שאבד עליו הקלח ומוכנים לשלם בעבור עוד ניסיון קלוש להיות מצחיק לכל המשפחה? כאילו לא די היה ב"נורביט" או "פלוטו נאש" חוזר אדי מרפי בסרט החדש "Meet Dave", שנראה כמו תסריט שנדחה על ידי רוב שניידר.

דייב הינו סייבורג מתוחכם שנועד להסוות חוצנים אשר הגיעו לכדור הארץ למטרות מחקר. כמו כל קומדיית מצבים הפער בין הנורמות שלנו כחברה מערבית לעיניים זרות אמור לספק את מרבית קטעי ההומור. הפתיחה עם פסקול של הבי ג'יז מעוררת חשש וההמשך, כצפוי, רק מתדרדר. הסיפור הרומנטי מספק את העלילה סביבה יתנהל הסרט ולזכות המלהק תצוין הבחירה באליזבת בנקס היפה, שמוכרת יותר כד"ר קים מ"סקראבס". עדיין לא סיבה לבזבז לי ולכם את הזמן.

ציון טריילר: מזעזע
קהל יעד: ילדים חסרי חוש הומור

מונגולואיד

הטריילר לסרט החדש "מונגול – סיפורו של גינגס חאן" הזכיר לי בראש ובראשונה את הקטע של גאון הדור דמיטרי מרטין על ביטויים שהפירוש שלהם הוא לא ממש מה שדמיינת בראש כמו Cat Person. כשניגשתי לצפות בטריילר ל- "Mongol", דמיינתי קומדיה חדשה של האחים פארלי, שהתחלפה לפתע בטריילר ל"לב אמיץ" הגירסה המונגולית. אם נתעלם מהאכזבה הרבה, אנו נשארים עם טריילר די מרתק, שמביא למסך את סיפורו של אחד הצוררים הגדולים שידעה האנושות וניסיון להראות את הצד האנושי של מנהיג שהיה ידוע בבזיזה, אינוס וקטל בכל מקום בו דרך.

כיוון שמדובר בסרט זר, קריין לוקח על עצמו להסביר לנו מה אנו רואים על המסך, אך משום מה שומרים את זהותו של גינגס חאן בסוד ונותנים לנו כצופים לנחש עד כמעט סוף הטריילר מי הוא אותו מנהיג שכילד גזלו ממנו את כל שאהב והוא הקים את הצבא הגדול ביותר שידעה האנושות. סצנות הקרבות מדהימות ויגרמו לכם, חובבי האלימות להנאה רבה והמרחבים המזרח אסייתים יגרמו לכן חובבות המסעות להתקשר לסוכנות הנסיעות. מי בא למונגולית?

ציון טריילר: מלהיב למרות קריינות בעייתית
קהל יעד: חובבי סרטי מלחמה מושקעים ופרופ' הרסגור

על אותו פייג'

בעקבות "ג'ונו" המקסים המניות של כל הנוגעים בדבר הרקיעו ובייחוד של אלן פייג' שאף היתה מועמדת לאוסקר בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר. כעת אהובתי חוזרת עם סרט חדש בשם "The Tracey Fragments" בו היא שבה לתפקיד בת החמש עשרה ששיחקה בצורה כה משכנעת (ומפחידה) בסרטה הראשון "Hard Candy". בסרט החדש היא משחקת את טרייסי, או כמו שהיא מתארת את עצמה בפתיחת הטריילר: טרייסי, ילדה נורמלית בת 15 ששונאת את עצמה.

הטריילר ערוך בצורה מעניינת ומשתמש בטכניקה של חלוקת המסך בכדי להדגיש למי שלא הבין את השברים של אותה טרייסי. העלילה לצערי לא ממש מוצגת בצורה ברורה וכל שהבנתי מהטריילר ובלי לקרוא במקורות אחרים הוא שטרייסי יוצאת למסע לחפש אחר סאני בן ה- 9, שהוא כנראה אחיה שנעלם ומשהו רע קורה לה בדרך. הטריילר מרמז על סרט אפל ולא מחמם לב כלל בניגוד ל"ג'ונו" ומוכיח למי שתהה, שגם לאחר ההצלחה אלן פייג' לא מתכוונת להתמסחר כל כך בקלות. לפחות עד ההצעה המפתה הבאה. בסוף הטריילר כתוב בגאון שהסרט מכיל מוזיקה מקורית מפי Broken Social Scene דבר שמעיד על אופיו האינדי ומחזק את הרצון לצפות בו שממילא היה שם.

ציון טריילר: מוזר אך מרתק
קהל יעד: מעריצי אלן פייג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully