וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות ומגדל הקלפים

שני פישר

7.4.2008 / 12:24

כבר שבועיים שהסרט "21" ממוקם בראש טבלת שוברי הקופות בארה"ב. במקום השני והמאכזב: סרט בכיכובו של ג'ורג' קלוני

הישג גדול לסרט שנמצא בראש טבלת שוברי הקופות בארה"ב - "21". לא רק שהוא הצליח לשמור על המקום הראשון כבר שבועיים, ועוד מול סרטים בכיכובם של ג'ורג' קלוני, ג'ודי פורסטר והורטון הפיל, אלא שבתוך פחות משבועיים מאז שעלה כיסה את עלויותיו: 35 מיליון דולר, ונכון להיום אף רשם רווחים של 11 מיליון דולרים, עם הכנסות כוללות של כ- 46.53 מיליון דולר בסך הכל. אז מה יש ב"21" שהופך אותו להפתעה הגדולה של הקופות? לנו לא ממש ברור. מדובר בדרמה ריאליסטית, בה מככבים ג'ים סטארגס ("מעבר ליקום", "נערת בולין האחרת") וקווין ספייסי, ומגוללת את סיפורם האמיתי של כמה סטודנטים שמתאמנים להיות מומחים במשחקי קלפים ואחר כך הולכים ליישם את מה שלמדו בבתי קזינו בלאס וגאס.

במקום השני והמעט מאכזב, נמצא סרט חדש, “Leatherheads", בכיכובם של ג'ורג' קלוני ורנה זלווגר. הסרט הרוויח 13.45 במהלך סןף השבוע הראשון לעלייתו, והמרחק מכאן ועד כיסוי עלותו - 58 מיליון דולרים - אמנם לא בלתי אפשרי, אבל בהחלט רחוק. מדובר בקומדיה רומנטית בתפאורת שנות ה-20, שבמרכזה משולש אהבה בין בעלים של קבוצת פוטבול, ארוסתו ומאמן הקבוצה.

סרט ילדים חדש בכיכובה של ג'ודי פורסטר בשם "Nim's Island" נכנס למקום השלישי ברשימת שוברי הקופות, לא הרחק מהמקום השני, עם הכנסות של 13.3 מיליון דולרים. הסרט מספר על ילדה חמודה שמיישבת אי נטוש בעזרת אביה המדען.

במקום הרביעי השבוע נמצא הפיל הורטון עם סרטו "הורטון שומע מישהו" המבוסס על ספר של ד"ר סוס. הסרט, המספר על פיל המגן על ממלכה בלתי נראית המתרחשת בחצר ביתו, הרוויח בסוף השבוע 9.1 מיליון דולר, שזה ממש דמי כיס מול ה-131 מיליון דולר שהכניס עד היום.

ובמקום החמישי שחותם את שוברי הקופות הצליח לחדור סרט שבשבוע תיקני היה נמצא הרחק במקום ה-11 או משהו בסגנון. "The Ruins”, סרט אימה חדש, הרוויח סכום נאה של 7.8 מיליון דולר בשבוע הראשון לעלייתו. מדובר בסרט סוג ג' לכל דבר, שבויים על ידי במאי צעיר ואנונימי בשם קרטר סמית, ומשחקים בו כל מיני שחקנים שאנו מכירים כשחקני אורח בסדרות טלוויזיה מצליחות יותר או פחות. הסרט מתאר את מסעם של קבוצת חברים צעירים בחופשה במקסיקו, שם מבקרים באתר הריסות של בני המאיה, ונחרדים לגלות שדבר מה מרושע חי בין ההריסות. אמא'לה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully