וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרכניה

עידית פרנקל

8.4.2008 / 2:48

עליות השערים והמסחר העירני לא מזיזים לעידית פרנקל, שממשיכה לנקנק את שער הדולר עם סל קניות בטעם סילאן

הצרכנייה מתחשבת השבוע במגזר הכי מעורר אמפטיה – שכירי המשרדים וגיבורי הקיוביקלס; אותם מאות אלפי עובדים חרוצים, שקמים בבוקר, עושים את רוטינת הקפה במטבחון הקומה, מזמינים טייק אויי מהנודלס בצהריים ומייד אחר כך נשבעים כי במונוסדיום גלוטומט הם כבר לא ייגעו יותר בחיים, לפחות עד הזמנת הצהריים הבאה.

אצבע אחת שווה 100 מילים

"תאכל את זה", "עד לכאן הגעת לי" ו"דבר אל היד" הן רק חלק מאמרות השפר השגורות בלקסיקון של שכיר מן המניין. הרי אף אחד לא באמת אוהב את כל האנשים בעבודה ולפעמים הברירה היחידה לתת לשפן לצאת ולעשות את שלו. באתר Perpetual Kid תמצאו הרבה דברי טובין עבור רגעים שכאלה. למשל, מדבקות סימנים שמשלבות נהדר הווי משרדי משעשע ואינפו-גראפיקה מוקפדת. "75% יותר אצבעות ומפשעות מבכל סט אחר" – מבטיחה שורת המכירה של האסופה הזו.

ובאמת, למה להכביר במילים כשאפשר להדביק אחת לקולגה על הפדחת? לאמור, לך תתניאק, זבל ועל הדרך סגור את הרדיו - גלגל"צ תשמע עם החברים שלך בשבת על המרפסת ולא בחלל העבודה המשותף.5 $

רהיט להיט

יודע כל עובד שאינו רפתן כי היום מתחיל ונגמר באיכות הכיסא עליו הוא יושב. אז בזמן שרובכם יכולים רק לחלום על הדגמים החדשים שיש ל"ד"ר גב" להציע, הנה עוד כמה צעצועים לדסקטופ שאולי ישכיחו את הלומבגו. עוד אתר שמתמחה בפריטים משרדיים מיותרים, הוא Firebox, שאצלו בקטלוג אפשר למצוא אוסף כסאות מעצבים ממוזערים. הבחירות מוקפדות שלא לומר קלאסיות – תמצאו כאן את דאלי, קורבוזיה, ואן-דה רון, ג'ורג' נלסון ואפילו את צ'ארלס וריי איימס. מה שנקרא בטוב טעם.

כסאות מעצבים ממוזערים לשולחן העבודה 10-16$

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

פינת הרטרו

אם כבר אוירה טובה בקיוביקל – שני פריטים לחובבי קלאסיקות: הראשון, למכורי האייטיז, הוא מתקן סלוטייפ שנראה כמו קלטת שגם יכול לבוא טוב עם אסימון באולסטאר (משחק המילים פה לא כל כך עובד בעברית אבל זה מצחיק כי זה "טייפ"). 25$

השני, סט מאגים לקפה, בעיצוב "טיקי" (אומנות האקזוטיקה מאזורי הפסיפיק). המאגים גם ממש יפים וגם מתיישבים בול על מצגות ה"נופים הטרופיים" שקיבלתם הבוקר מאמא במייל.

טיקי מאגס לאווירת לס בקסטר 10 $

סך כל סל הקניות - 182 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully