וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל קולנוע באילת

שני פישר

8.4.2008 / 15:40

בפעם השישית, יתקיים במאי פסטיבל סרטים בינלאומי באילת, עם בכורות שוות במיוחד

העיר אילת מנסה להתנער מתדמית עיירת הנופש השטחית שדבקה בה, ואחד האירועים התרבותיים הנחשבים שמתקיימים בה, לבד מפסטיבל הג'אז כמובן, הוא פסטיבל קולנוע בינלאומי. אותו פסטיבל יזמן לעיר הדרומית לא פחות מ-65 סרטים מ-19 ארצות ואורח כבוד מכובד: השחקן צ'ארלס דאנס ("הנוסע השמיני 3", "אחרון גיבורי הפעולה", "הילארי וג'קי", "פארק גוספורד", "בריכת שחייה"). הפסטיבל ה-6 במספר יערך בין התאריכים 17 – 13 במאי, והקרנות הסרטים יתקיימו במספר מוקדים באילת, חלקם תחת כיפת השמיים.

בין האירועים ששווה לסמן: בכורת סרטו החדש של וודי אלן "חלומה של קסנדרה" בכיכובם של קולין פארל ואיאן מקרגור, בכורת הסרט הדוקומנטרי "אוורסט: טיפוס לשלום" , בקריינות השחקן אורלנדו בלום, על ישראלים ופלסטינאים שטיפסו יחד על האוורסט, הקומדיה החדשה של אמיר קוסטוריצה "תבטיח לי" והדרמה "האהבה הגדולה מכולן" על שכונות העוני של ברזיל בכיכובו של שחקן הטלנובלות הברזילאי חוזה וילקר, שגם יגיע לפסטיבל.

וכמובן, שאין פסטיבל סרטים ללא תחרות, אז הנה רשימת הסרטים שיתמודדו בתחרות הסרט הישראלי: "המקלט", "חופשת קיץ", "למראית עין", "בופור", "אביבה אהובתי", "עץ לימון", "הדברים שמאחורי השמש" ו"בשמיים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully