וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאג חוזר היום

שני פישר

10.4.2008 / 9:28

ליין הגייז הכי שמח במדינה חוזר היום בערב לברזילי, לאחר פגרת רענון בת שלושה חודשים. אתם פשוט חייבים לצפות בסרטון ההזמנה

אחרי שלושה חודשים ארוכים ללא ליין הפאג המפורסם של רועי רז ואיתן טל, תוכלו לפרוק את כל המטענים שצברתם במסיבת פתיחת עונה עליזה במיוחד שהשניים מארגנים, ותתרחש בלילה. הליין יתקיים מהיום בכל יום חמישי במועדון הברזילי בת"א וצפויות הרבה הפתעות כמיטב המסורת. "הפאג ידוע בפרפורמרים המעולים שלו, ואני יכול לומר לך שהעונה אנחנו הולכים לשבור את השיאים של עצמנו", אמר רועי רז, מארגן הליין, "אני לא רוצה לחשוף עוד כי מה שקורה בווגאס, נשאר בווגאס"

לבסוף מסכים רז לחשוף סנוניות אחת או שתיים: מסיבת ערב יום העצמאות תתקיים, באופן חד פעמי, בקומפורט 13 וזה בגלל שהפאג, לכבוד 60 שנות עצמאות עליזות למדינה, מייבא את הצמד הגאוני סימיאן מובייל דיסקו (תלחצו על הלינקים ותבינו). בשבוע הבא תופיע על במת הברזילי אמילי קרפל בהופעת הבכורה שלה.

הכל התחיל בקוסמיק צ'ארלי

רועי רז, מפיק פרסומות ואיתן טל, צלם אופנה, נפגשו לפני שש שנים וכבר ארבע שנים הם מריצים את הליין "פאג". "זה התחיל כתחביב", מספר רז, "היינו עושים מסיבות של שבעים איש ב'קוסמיק צ'ארלי', ובעיניי זאת הייתה התקופה הכי יפה".

תקופה יפה או לא, היום תוכלו למצואבמסיבות של הפאג בערך שבעים אנשים מחכים בתור לשירותים. ההזמנה למסיבה, במקום להיות מונחת בערימה במקומות הנכונים, מתנגנת לה ב"יוטיוב". רז, איש קריאטיב בדמו, הגה והפיק סרטון הזמנה מקורי למסיבה: מחווה לפתיחון של משפחת בריידי. אגב, לכל מי שכבר צפה בו, אמנם רז לא הסכים לחשוף מי הוא הנחשף המבורך פלוס פלוס שמופיע בסרטון, הוא רק אמר שלא מדובר במישהו מהצוות ושכן, הוא כנראה יגיע היום למסיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully