וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידי איידול

דידי חנוך

13.4.2008 / 10:26

נפרדים לשלום מייקל ג'ונס, הראשון שלמד שעל טעויות משלמים. ואף מילה על איידול גיבז באק, כי דידי חנוך הוא מהמדחיקים

השבוע לא נדבר על איידול גיבז באק. זה לא קרה, בסדר? יופי.

המתמודדים

מייקל ג'ונס – "Dream On"
זאת מתחילה להיות מגמה עם מייקל ג'ונס. הוא נותן הופעות טובות מאד, שמשהו בהן פשוט לא מהנה בעבורי. יש למייקל את כל היכולות הקוליות הדרושות להיות רוקסטאר, אבל הוא לא תמיד משדר על הגל הנכון.

סייאשה מרקאדו – "I Believe"
מזכירה את ההופעה של מייקל, במובן הזה שהיה פער גדול בין איכות הביצוע לבין ההנאה שלי. לטעמי, היא קיבלה קצת יותר מדי סיוע מזמרות הרקע, אבל שרה היטב. למרות השירה הטובה, היא לא עושה לי כלום לאחרונה.

ג'ייסון קאסטרו – "Somewhere Over The Rainbow"
אלוהים שבשמיים, יוקליילי הוא כלי הנגינה המעצבן בעולם. אבל זה שיר כל כך נפלא, וג'ייסון זמר כל כך טוב, שזה פאקינג עבד. במובנים מסוימים, ביצוע טוב יותר מהביצוע המושלם ווקאלית של קאט בעונה 5.

קריסטי לי קוק – "Anyway"
מי היה מאמין שדוקא קריסטי לי קוק תדע ליצוק משמעות אמיתית לערב שירי ההשראה? לא אני, זה בטוח. זאת הפעם השניה בתוכנית שהיא בוחרת בחירה חכמה מאד, והפעם הבחירה היתה גם טובה, והיא שרה היטב ומהלב והמילים התחברו כל כך לחוויה שלה בתוכנית.

דיוויד קוק – "Innocent"
מה זה היה, בדיוק? איזה ביצוע מבאס לשיר מבאס. והכתובת Give Back על היד בסוף השיר כמעט וגרמה לי להקיא על המסך. ההופעה הגרועה ביותר שלו בתוכנית.

קארלי סמיתסון – "The Show Must Go On"
הדרמטיות היתרה של קארלי השתלבה היטב הפעם. ביצוע טוב לשיר לא טוב שדורש פחות מדי שירה ויותר מדי צעקות. לא הגיע לה לחטוף מהשופטים כמו שחטפה. אבל היא חייבת, חייבת, חייבת להירגע. החרב מתקרבת לראשה, והיא מביאה את זה על עצמה.

דיוויד ארצ'ולטה – "Angels"
מכל הביצועים של ארצ'י במשך התוכנית, זה ככל הנראה היה המתועב ביותר. אין הרבה בלדות רוק/פופ שאני אוהב, אבל זאת אחת מהן, ולמרות זאת ארצ'י הצליח לעקר את השיר מכל משמעות. כן, הוא מדהים ווקאלית בצלילים הגבוהים – ודי גרוע בנמוכים – אבל הוא ריק. כל מה שהשופטים אהבו בהופעה הזאת הוא כל מה שאני שנאתי.

ברוק וייט – "You've Got A Friend"
לפעמים אתה יודע שביצוע יהיה מצוין עוד לפני שהוא מתחיל. כל העצבים שצברתי במשך ההופעה הקודמת התפוגגו במהלך ההופעה הזאת. וכן, סיימון צודק, זה היה טיול נעים בפארק. טיול מ-מ-ש נעים.

מדד השופטים

התשכבו כבר של היקום כולו וסיימון - 43093 מתוך 10
האם הפטמות של סיימון באמת עד כדי כך מעניינות? ג'ימי קימל, רובין ויליאמס, אתם מתבקשים לזכור שאתם אמורים להיות אנשים מצחיקים. חזוס.

הג'ננה של פאולה - 14 מתוך 10
תגידו, אתם חושבים שיש מצב שפאולה תתחיל להקשיב בקרוב לשירים?

צריך לעוף

דיוויד ארצ'ולטה (בעולם שבו חזירים עפים בשמים).

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

עף

מייקל ג'ונס.

מילות סיכום

וכך אנו נפרדים מהקונטנדר הראשון העונה. בהוליווד הוא נראה כמו פיינליסט, וחבל שלא השכיל לבחור שירים ועיבודים שיסייעו לו.

השבוע נקבל את אחת המנטוריות המלחיצות ביותר שניתן להעלות על הדעת: מריה קארי, בעלת השירים האיומים – ברובם – והקול המדהים. זה לא שילוב קל, ומומלץ למתחרים ששמם אינו קארלי ללכת על עיבודים הרחוקים מהמקור. לקארלי מומלץ להירגע ולהאמין בעצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully