וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והסמובר

עומר בכר

13.4.2008 / 12:17

הוא בסך הכל חיפש גוף חימום בבוידעם של סבתו אילזה, אבל כשעלה על הסולם, ליד הפרימוס, מצא עומר בכר את נשמתו

קרח מכאן ומכאן

לצד הערך "צפוי" במילון כתוב "סרט המשך נוסף לעידן הקרח" וכעת ניתן גם לצפות בטיזר הראשון ששוחרר לקראת הסרט השלישי בסדרה שמתקרא "Ice Age: Dawn of the Dinosaurs". מבלי להיות יותר מדי ד"ר רוס גלר אני חייב רגע לעצור ולומר - כאילו, הלו?! אולי הדינוזאורים הוכחדו לפני עידן הקרח?! מעבר לכך שהשהיית המציאות מתחילה כבר בכותרת, הטיזר המוצג לא מציג כלום מעלילת הסרט עצמו, אבל מחזיר לחיינו את אחת מדמויות המשנה החביבות בתרבות הפופולרית - הסנאי חסר המזל שרודף כבר שלושה סרטים אחר אותו בלוט חמקמק.
למותר לציין שגם בטיזר הנוכחי, הבלוט מצליח לברוח וכמובן שהסנאי הדרמטי לא ישקוט ולא ינוח עד שהמפיקים יחליטו לסיים את הסדרה ולעשות חסד עם הבחור. בינתיים תוכלו לראות איך 2 דקות של דומייה יכולות להיות מצחיקות לשם שינוי.


ציון טריילר: צפוי אך משעשע
קהל יעד: כל המשפחה המורחבת

מלחמת הכוכבים

ג'ון קיוזק, מריסה טומיי, הילרי דאף ובן קינגסלי הם רק חלק מהכוכבים שמשתתפים בקומדיה החדשה "War, Inc.". מדובר בסאטירה סמי-פוליטית על המלחמה הראשונה שמבוצעת על ידי חברה מסחרית ולא על ידי צבא-מדינה. התחזית הזו לא רחוקה מהמציאות בה אנו חיים, כשבמלחמתה בעיראק, משתמשת ארה"ב במיקור חוץ אצל חברות כמו בלאקווטר אשר מספקות לצבא את מרבית השירותים. באפריקה משתמשים בשכירי חרב כבר שנים רבות ואפילו בישראל יש דיבורים מידי פעם על הפיכת צבא העם לצבא מקצועי.

הנושא החשוב למדי הזה, הוא רק סיפור המסגרת לפי מה שרואים בטריילר, שבנוי דווקא מהפערים בין ג'ון קיוזק – איש הצבא, לבין האזרחיות שמלוות אותו, עיתונאית (טומיי) וכוכבת פופ בינלאומית (דאף). ההומור שמוצג בטריילר ברובו די אנמי, למעט בדיחת לברון ג'יימס בסיום, שמרימה את הגג כמו קינוח טוב לארוחה בינונית. חוץ מזה, מאז "לכשכש בכלב" לא זכורה לי קומדיה מלחמתית סאטירית ובהחלט הגיע הזמן לאיזו אחת כזו.

ציון טריילר: מצחיק לפרקים, רעיון מסקרן
קהל יעד: פציפיסטים יפי נפש

מי שנתפס מעתיק - נפסל!

למרות סלידתי היומיומית ממותחני רציחות, חייבים לתת קרדיט לכותבים שממשיכים לנסות ליצור את "שבעת חטאים" הבא ועל הדרך לספק רעיונות יצירתיים לטד קוזינסקי הבא.
ב- "Anamorph", אנחנו רואים שוב מרדף אחר רוצח סדרתי מטורף עם אג'נדה, שלצורך העברתה הוא משתמש בשיטת הציור מימי הרנסנס שנקראת אנאמורף ובה כל ציור מכיל נדבכים ורבדים שונים. כך הוא בעצם שותל רמזים על קורבנותיו הבאים.

וויליאם דפו, הוא השוטר המתוסכל שמנסה להתמודד עם הפושע מצד אחד, התקשורת החטטנית מהעבר השני ועל הדרך גם ניסיונות למנוע חקיינים. בכלל המונח "קופיקאט" חוזר יותר מדי פעמים במהלך הטריילר וגורם לי לחשוב האם מדובר בהומור עצמי על סרט נוסף בז'אנר שכבר ביתרו אותו מכל עבר?

ציון טריילר: הוא נראה כל כך נחמד
קהל יעד: קרימינולוגים וקרימינלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully