וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצומה לפיטורי יאיר לפיד

שני פישר

13.4.2008 / 15:44

אמן מתוסכל קרא את טורו של יאיר לפיד, בו טען לפיד שבשביל להצליח כיוצר לא צריך פרוטקציה, רק כשרון. אחרי שגמר להזדעזע, כתב עצומה הקוראת לפיטורי לפיד. שמח

על כל אמן שפועל באחד מתחומי האמנות ומצליח להתפרסם ולהתפרנס מעיסוקו קיימים עשרות ואף מאות אמנים שלא מצליחים לפרוץ. אין מה לעשות, זאת המציאות, ולא רק בישראל אלא בעולם כולו. בטורו שפורסם ב-4 באפריל במוסף "7 ימים" בחר יאיר לפיד, אחד שהצליח, להתייחס לתופעה הזאת ולתת את הסברו לעניין. "בכל בקיעה מן הביצה אל הביצה יש רגעים של פאניקה", כתב לפיד בטורו, "שבהם נדמה לך שאיש לעולם לא ישים לב אליך. זה יכול לקרות (כן, שמעתי, ואן גוך לא מכר אף ציור כל חייו), אבל רוב הסיכויים הם שאתה פשוט לא מספיק מוכשר. אם יש לך את זה (אף אחד לא יודע מה "זה", אבל קל מאוד לראות שהוא שם), גם הקהל יגיע ".

אמן, ככל הנראה לא מוכר שמעדיף להישאר בעילום שם, הזדעזע מדבריו של לפיד והקים עצומה שמטרתה לסלק אותו ממשרת הפובליציסט בידיעות אחרונות וכמגיש של מהדורת שישי של חדשות 2. "לאור העובדה שמר לפיד נולד להורים האלמוניים טומי ושולמית לפיד, אני חושב שמן הראוי שלא יעסוק בנושאים שלא קשורים אליו", כתב האמן האנונימי, "בתור אומן מתוסכל נזדעזעתי לראות כיצד אדם שבנה קריירה שלמה על פרוטקציות ועל קשרים מעז להאשים אנשים בלי קשרים בכך שהם פשוט 'חסרי כישרון'".

נכון לרגע זה חתמו על העצומה 318 אנשים. אתם מוזמנים לקרוא את טורו המדובר של לפיד בקישור, לחתום על העצומה, או לחילופין לטקבק את דעתכם על היוזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully