וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות ונשף המסכות

שני פישר

14.4.2008 / 12:01

"נשף הסיום", סרט אימה מהזן הנחות ביותר, כבש ללא בעיה את ראש טבלת שוברי הקופות בארה"ב של סוף השבוע האחרון

במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות נמצא הסרט "Prom Night”, שנשמע תחילה כמו קומדית התבגרות מרעננת, ומתגלה כמותחן האימה הגרוע בעולם. הסרט, שעלה בסוף השבוע למסכים, הרוויח 22.7 מיליון דולרים בקופות, ומככבים בו כל מיני כוכבנים אלמונים ילידי האייטיז. אז מהי עלילת הסרט הרווחי ביותר של סוף השבוע האחרון? כמה יפים וצעירים מתעדים לבלות את בנעימים את הלילה היפה בחייהם, הלא הוא נשף סיום התיכון, כשרוצח סדיסטי מצוייד במסכה רוצה להרוס להם את המסיבה. הלוואי שיצליח.

במקום השני בטבלה, במרחק של יותר מ-10 מיליון דולר מהמקום הראשון, נמצא הסרט "Street Kings", שהרוויח בשבוע הראשון לעלייתו 12 מיליון דולרים. בעוד שבסרט המופת "מלכת הכביש" מרגלית הפרוצה מגלה שהיא בהריון, ב"מלכי הכביש" שוטר אחד, קיאנו ריבס שמו, מתאבל על אשתו שהלכה לעולמה, ונקלע למעין קונספירציה פנימית-חיצונית של עולם המשטרה שגורמת לו להטיל ספק בכל הערכים עליו גדל. פורסט וויטיקר גם בקאסט.

במקום השלישי והמכובד של סוף השבוע נמצא הסרט שכיכב בשבועיים האחרונים בראש הטבלה, "21" בכיכובו של קווין ספייסי. הסרט, שמבוסס על סיפור אמיתי, הרוויח בסוף השבוע 11 מיליון דולרים, שהפכו את סך כל ההכנסות בקופות ל-62.26 מיליון ירוקים, כמעט פי שתיים מעלויות הסרט. הסרט מספר על חבורת סטודנטים שמתמקצעים כל כך במשחקי קלפים, עד שמחליטים לנסוע לווגאס ונהיים מיליונרים.

למקום הרביעי מגיע סרט ילדים בכיכובה של ג'ודי פוסטר בשם "Nim's Island” שזה השבוע השני לעלייתו והרוויח בסך הכל 25.28 מיליון דולרים, 9 מיליון מתוכם בסוף השבוע האחרון.

ולמקום החמישי מגיעה האכזבה הקופתית הגדולה ביותר של העונה הנוכחית. הסרט “Leatherheads", בבימויו וכיכובו של ג'ורג' קלוני, נחל כישלון מוחץ בקופות בשבוע שעבר, וממשיך להדרדר באותו המדרון התלול גם בסוף השבוע הנוכחי, עם הכנסות של 6.2 מיליון דולרים בלבד. בשבועיים הראשונים לעלייתו הסרט הרוויח בסך הכל 21.9 מיליון דולרים, סכום מאכזב ביותר בהתחשב בסמל המין שעומד מאחוריו ובהשקעה הכלכלית שכנראה לא תחזיר את עצמה – 58 מיליון דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully