וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרקוד כל הדרך אל המימונה

שני פישר

17.4.2008 / 13:16

בפסח כמו בפסח, אירועי תרבות למיניהם הם הדבר היחידי ששומר על מצב רוחנו מרומם עקב העדר פחמימות הגונות והאיסור לרדת לסיני. הנה המדריך התרבותי השלם של "וואלה! תרבות" לרגל חג יציאת מצרים, ושלא תעיזו לעבור את הגבול

יום שישי, 18 באפריל

14:00 – בזאפה מזמינים אותנו לזוז. עם הדג נחש. מופע עמידה שמייח במיוחד.

21:30 – ובאווירה מתורבתת יותר: יהודית רביץ תעלה לאותה הבמה הזפאית עם המופע "עיר קטנה".

22:00 - שני מופעים בערב אחד ב"ברזילי". מצד אחד, רם אוריון, שזה ההוא מנושאי המגבעת, הפה והטלפיים, כרמלה גרוס ואגנר, ואמן מצוין בזכות עצמו, יעלה לתת ברוק, ולאחריו יעלה שי נובלמן עם הרכבו הנובל בויז לסגור את הערב המיוחד.

24:59 - וכולם הרי יודעים שאין חג ללא שלום חנוך בבארבי. חנוך יעלה שוב את המופע החשמלי שלו "חיות לילה" ושוב יהיה זה ערב קולי לכל מני אנשים קולים.

יום שני, 21 באפריל

18:00 – אירוע תרבותי ויהודי שווה במיוחד מתקיים בחוף הסולריום, עין בוקק, במסגרת "פסטיבל רוק נשמה יהודית". בערב ט"ז בניסן יעלו על הבמה ברי סחרוף במופע מלא, וגם יונתן רזאל, קובי אוז ועוד.

19:00 – על הבמה המרכזית בפסטיבל הבינאלה בבת ים תעלה רננה רז עם להקת המחול שלה במופע "קזוארות". הכניסה חופשית.

21:00 – על אותה במה, ושוב, בחינם, יעלו אתניקס וטררם במופע חשמלי משותף.

22:00- ערב לייבל מיוחד של "אנובה" יתקיים במועדון "ברזילי", ובין השאר יופיעו בו אטליז, רוקפור, עמית ארז, נועה בביוף, ואלי רוזן, קוואמי והשוס, בהנחה שאתם עדיין רואים בלופ את "השיר שלנו": נינט טייב בהופעת אורח.

יום שלישי, 22 באפריל

19:00 - להקת המחול ורטיגו תעלה את המופע " לידת הפניקס" על הבמה המרכזית של אירועי הבינאלה בבת ים. בחינם כבר אמרנו?

19:30- פעמיים באותו הערב יעלו ISRAEL VIBRATION הרכב הרגאיי הסופר-חם מג'מייקה להקפיץ את מי שחכם ויבוא באותו היום לבארבי תל אביב.

21:00 – גם חברי הדג נחש גם ידרימו הבת ימה, אל אירועי הבינאלה, שם יופיעו על הבמה המרכזית, וגם כאן – הכניסה בחינם.

23:00 – זהו הערב הראשון בו יופיעו רד סנאפר, ההרכב הבריטי המקפיץ, במיוזיק רום. אם בדיוק קבעתם תוכניות לליל היום השלישי, אל דאגה הם יופיעו באותו המקום ובאותה השעה גם למחרת, יום ד', וגם ביום חמישי.

יום שישי, 25 באפריל

22:00 – אחרי הופעת המחווה ל"פלונטר", בו נרקמה אהבה גדולה, ולא בטוח שאפלטונית בין רמי פורטיס ללהקת כנסיית השכל, הוא יארח אותם שוב בבארבי, ותוכלו לשפוט בעצמכם.

22:00- וזה לבטח האירוע השווה ביותר בשישי הבא. קוואמי והחלבות יעלו להופיע בברזילי, שזה די מגניב לכשעצמו, אלא שלברזילי יגיע גם ברזילי, אורן ברזילי, יחד עם שי להב, שביחד הם בעצם הקספרים, והם יתארחו במופע של קוואמי למספר שירים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

יום שבת, 26 באפריל

20:30 – מי שנבחרה לנעול את אירועי הבינאלה בבת ים היא האחת והיחידה, שרית חדד, שתעלה במופע חד פעמי עם התזמורת האנדלוסית. והכניסה חופשית לכל מי שיחפוץ.

21:00 – לסיום החג יעלה אביב גפן מופע אקוסטי בזאפה יחד עם ערן מיטלמן. חג שמייח!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully