וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת כיסאות להמשך ההידברות

שני פישר

17.4.2008 / 14:42

24 אמנים נרתמו לעצב כיסאות מונומנטליים לתערוכה חדשה: "עד שייצא עשן לבן". המטרה: תמיכה במשא ומתן המתקיים בין ישראל לרשות הפלשטינית

ב-25 באפריל הולך כיכר רבין, שיודע לפחות על בסיס שבועי התכנסויות הזויות יותר ופחות, להיות מרוהט ב-24 כיסאות בגובה 2 מטר כל אחד במסגרת תערוכה חדשה "עד שייצא עשן לבן". 24 אומנים ואנשי תרבות עיצבו את הכיסאות, ביניהם השף חיים כהן, המשורר רוני סומק והאמנים גד אולמן, ניר סלב ואורן כהן ניניו, שהוא גם המנהל שלה. מטרת התערוכה היא אירוע תמיכה בתהליך המשא ומתן המתקיים בין ישראל והרשות הפלשתינית במטרה להגיע להסכם עד סוף שנת 2008 והיא פרי יוזמה של תנועת "קול אחד- onevoice".

הכיסאות יוצבו במכיכר במעגל בקוטר של 12 מטרים, ובמרכזם שולחן עגול בקוטר של 4 מטרים. בכך יווצר מעיין מיצג המדמה שולחן דיונים ענק, ובו הכיסאות מסמלים את תהליך הישיבה למשא ומתן, על כל היבטיו החיוביים והשליליים. תנועת "קול אחד" – OneVoice פועלת בישראל, ברשות הפלסטינית ובעולם למען השמעת קולו של הרוב המתון המייחל להגיע לחיים נורמאליים ובטוחים בשתי מדינות ריבוניות ויציבות. תערוכת "עד שיצא עשן לבן" תציג בכיכר רבין מה-25 ועד ה-28 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully