וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות והממלכה הקסומה

שני פישר

21.4.2008 / 12:30

אל תגידו שזה לא היה צפוי: שיתוף הפעולה הראשון בין ג'ט לי לג'קי צ'אן כבש את ראש טבלת שוברי הקופות בסוף השבוע האחרון בארה"ב

השבוע עלה לאקרנים בארה"ב הסרט "הממלכה האסורה", בכיכובם של שני ענקי הקונג פו ג'קי צ'אן וג'ט לי. שיתוף הפעולה הראשון של השניים (ולא האחרון) אמנם יכול היה לרשום פתיחה קצת יותר מרשימה, אבל גם 20.87 מיליון מרשרשים זה לא רע בכלל. הסרט מספר על מסעו של נער אמריקאי לסין, שם הוא פוגש את אמנויות הלחימה.

במקום השני נמצא עוד סרט חדש ומבטיח ביותר (לפחות לפי הטריילר) בכיכובה של קיריסטין בל, "Forgetting Sarah Marshall", שהכניס בסוף השבוע 17.34 מיליון דולר. בל ("ורוניקה מרס", "גיבורים" והקול שמאחורי "אחת שיודעת") משחקת את שרה מרשל - כוכבת טלוויזיה נחשקת שזורקת את החבר שלה, והוא נוסע לחופשה בהוואי כדי להתגבר עליה. מה חבל ששרה נמצאת שם עם החבר החדש והמסוקס שלה.

במקום השלישי השבוע נמצא הסרט שעמד בראש הטבלה בשבוע שעבר - "Prom Night", שהרוויח בסוף השבוע האחרון 9.1 מיליון דולר ו- 32.564 מיליון בשבועיים בסך הכל. "נשף הסיום" כבר הרוויח 12 מיליון דולר יותר משהוא עלה, וזה דיי מכעיס כיוון שמדובר בסרט אימה סוג ד' ומככבים בו כל מיני בני עשרים פלוס שמשחקים בני עשרה מקובלים, שרק רוצים לזכות בכתר מלך ומלכת נשף סיום התיכון שלהם. למרבה המזל, רוצח סדרתי מבעית רוצה לעשות מהם כתר.

ובמקום הרביעי השבוע נמצא הסרט "88 דקות" בכיכובו של אל פצ'ינו שהרוויח בשבוע הראשון לעלייתו בארה"ב 6.8 מיליון דולר, ואורכו, אגב, 95 דקות. אם שם הסרט נשמע לכם מוכר, כלומר, נראה לכם שראיתם את עטיפתו כבר בספריית ה DVD הקרובה לביתכם, אינכם טועים. הסרט עלה לאקרנים אצלינו לפני יותר משנה, ומשום מה רק כעת הגיע למסכים הגדולים בארה"ב. בסרט פאצ'ינו, שמגלם מרצה לקרימינולוגיה, מקבל איום לא שגרתי על חייו כשבתוך 88 דקות הוא עומד להירצח. בעזרת תלמידיו הנאמנים הוא מנסה לגלות מי הרוצח הפוטנציאלי.

ובגזרת "הסרט שיעוף כבר מראש הטבלה" נמצא במקום החמישי סרט הילדים בכיכובה של ג'ודי פוסטר "Nim's Island". הסרט הרוויח במהלך סוף השבוע האחרון 5.65 מיליון דולרים ו- 32.8 מיליון בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully