וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדום בעיניים: אלישיה וויט - נו, ההיא מהזה

22.4.2008 / 7:47

מחפשים ג'ינג'ית לוהטת לתפקידי בחורות מוכשרות אך מתוסבכות? גיא שמי מציע לכם את הפוסי הל של אלישיה וויט

אלישיה וויט נולדה בוורצ'סטר, מסצ'וסטס בשנת 1975, שיחקה ב"חולית" של דיוויד לינץ' בגיל תשע והיות והיתה ילדה מחוננת סיימה את הבגרויות שלה בגיל 14 ועברה ללוס אנג'לס כדי לשחק פול טיים. לינץ', שמאוד התרשם מהשחקנית הצעירה, כתב לה תפקיד לסדרה "טווין פיקס" אותה הפיק באותו זמן ובכך תרם לקריירה שלה להתקדם; מאחר והיא מופיעה במדור הזה כנראה שמשימתו של לינץ' טרם הושלמה, דבר מאוד תמוהה לכשעצמו מאחר והיא ג'ינג'ית-מהממת ואין שום סיבה נראית לעין מדוע היא עדיין לא כוכבת על. בין עבודותיה הטלויזיוניות נוכל להיזכר ב"אלי מק'ביל", "סיביל" וכמובן ה"סופרנוס", אך אלו היו תפקידיה בסרטים כגון "החברות של רות", "אגדה עירונית", ""ססיל בי. דימנטד", "שבועיים מראש", "נערה אמריקאית", "88 דקות", "עשן כחול", "הצד הטוב של הכעס" "ונילה סקיי" ו"קללת הטבעת" שהציגו אותה כשחקנית קולנוע מוכשרת.

היא, כאמור, ג'ינג'ית לוהטת, פעמים רבות לוהקה בתור מתבגרת מוכשרת אך בעייתית, היא פסנתרנית קלאסית מצויינת ואימה, דיאן וויט, החזיקה עד שנת 1996 בשיא גינס לשיער הארוך ביותר בעולם.

תנועה אחת, ארבע נשימות – הילדה היפה

ניק (טים רות') מתכנן לעזוב את העיירה שכוחת האל בה חי וגם את חברתו בת' (ברידג'ט פונדה) תוך כדי שהוא מחליט לפרגן לה בטלוויזיה חדשה תוך כדי. בת' ולחברתה קרול (פיבי קייטס) לא מתאבלות על הפרידה תקופה ארוכה מדי, כיוון שהסייד, שבצירוף מקרים מופלא נקרא סיד (אריק סטולץ), נכנס במפתיע לחייהן ומפתח רומן מהיר עם האישה הנטושה. ניק מבחינתו נעצר די קרוב למקום מגוריו ומתדפק על דלתם של איש מבוגר ומאוד חירש ובחורה צעירה ותמימה למראה בשם אליזבת' (וויט), שעוזרת לו לתפקד בעולם הצלילים. מדובר בתפקיד מאוד קטן וחסר משמעות, אך עדיין נחמד לראות את חברתינו הג'ינג'ית פותחת את דלת הכניסה בכותונת לילה.

סימפוניית החיים – הילדה הלא כישרונית

גלן הולנד (ריצ'ארד דרייפוס) חלם מאז ומתמיד לכתוב יצירה מוזיקלית, שתשנה את פני האנושות ותשאיר את חותמו בהיסטורית המוזיקה המולחנת העולמית. עקב מה שמכונה "החיים" נאלץ גלן להסתפק בלימוד מוזיקה בבית ספר בכדי לשלם את שכר הדירה, מה שמתסכל אותו עד מאוד. ככל שהסרט מתקדם, אנו מבינים יחד עם גלן כי הפרס האמיתי הוא הזכות ללמד ילדים את אהבת המוזיקה ושנים רבות ומלאות התרחשויות עוברות מולנו עד הסוף המרגש. את גרטרוד לאנג (וויט) יוצא לנו להכיר כבר בהתחלה, כאשר היא מבקשת ממר הולנד לעזור לה בלימודי הקלרניט שלה, היות והיא ממש מסריחה בו (לא פיזית). מעניין לראות מוזיקאית אמיתית כמו אלישיה וויט משחקת ילדה חסרת כל כשרון מוזיקלי ומרביצה תפקיד מרגש במסכנותו.

באנגווטר - הגיבורה

דיוויד (לוק ווילסון) הוא אמן בהתהוות וסוחר סמים קלים. הוא נהנה להישאר בבית, לצייר ולעשן באנגים יחד עם חבריו ההומואים טוני (אנדי דיק) ורוברט (ג'רמי סיסטו) והוא מאוהב בסתר בג'ינג'ית המהממת סרינה (וויט), שדוחה אותו על הסף ועוברת לניו יורק עם טומי הנרקומן. שיר של ג'ק בלאק, סקס לוהט עם ג'ניפר היפה (איימי לוקיין) וטריפ אסיד אחד אחר כך, והשניים מוצאים את עצמם זה בזרועות זו. עד שהרגע הזה מגיע אנחנו מבלים עם אחת הג'ינג'יות התמוהות שתראו על המסך. זהו תפקיד מאוד לא אופייני לאלישיה וויט הבדרך כלל מופנמת ומרובעת וקשה לומר אם הוא טוב או לא. הסרט, בכל מקרה, מומלץ מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ארבעה חדרים – החברה הלסבית של מדונה

טד (טים רות'), עובד זוטר במלון קטן, נמצא בעיצומה של משמרת גדושת אירועים (ובמאים), ביניהם, חילטור שמרטפי עתיר ממון אך מסריח ממוות, הקלעות חסרת מזל למריבת אוהבים (כנראה קבועה) שיצאה מכלל שליטה, רגע גורלי אחד של דבקות במטרה אל מול מצת זיפו שלא נדלק, וכמובן עזרה ראשונה ובלתי צפויה שמוגשת לחבורת מכשפות נאות מראה וביניהן: רייון (לילי טיילור), אווה (איון סקאי), את'ינה (ולריה גולינו), אלספת' (מדונה) והמאהבת שלה, קיווה (אלישיה וויט). שוב, לא מדובר בתפקיד עם המון תוכן, אבל ממעט הדיאלוג שמתרחש בין קיווה לאלספת' מבינים כי הן זוג חדש למדי - קיווה היא עדיין לא לגמרי מכשפה ומדונה היא הבוטש. בכל מקרה, הצמות המוזרות האלו בשיער (הג'ינג'י המהמם) של אלישיה וויט הולמות אותה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully