וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלך ארתור

שני פישר

24.4.2008 / 8:54

הפיינליסט הפייבוריט של "נולד לרקוד 3" הוא האמן שמאחורי תערוכת ציורים שנפתחת הערב. מי אמר ארטיסט ולא קיבל?

ארתור מ"נולד לרקוד" לא מפסיק להפתיע. ידענו שהוא מוכשר בקטע אחר, ידענו שהוא עושה דברים קצת אחרת, אבל לא ידענו שמדובר באיש אשכולות, לא מולטי טאלנט, אלא איש אשכולות בסגנון הרנסאנס. בתקופה ה"חמה" שלו, אותה התקופה שלפני שנתיים ניצלו רונה לי ודנה פרידר למיצוי הפרסום עד זוב דם, ארתור החליט להרים תערוכה עם ציוריו, שתוצג מהיום ועד יום שבת בסטודיו 16/23 בת"א.

לא ידענו שארתור הוא גם צייר מוכשר, וכמונו גם שרון בונד, סטייליסטית עם חוש אוצרות חזק, שפגשה אותו כשהצטלם במהלך "נולד לרקוד" לקמפיין של "פומה", ובמקרה ראתה ציורים שצייר בטלפון הסלולרי שלו. אחרי שידולים, היא הצליחה לשכנע אותו להרים תערוכה יחד עם חברתו, אילנה בלסן, ששמה "ארתלנה" ובאנגלית (כי זה נכתב יותר יפה): ArtLana.

יותר משלושים ציורים מעשה ידם של ארתור ואילנה יוצגו בתערוכה, את רובם יצרו בשבועות האחרונים לכבוד המאורע. "ציירתי מגיל צעיר, היו תקופות שיותר ותקופות שפחות. לא למדתי ציור כי לא יצא, למרות שאני ממש רוצה ללמוד", אומר ארתור. "אני ואילנה משתמשים בטכניקות חופש, כלומר משתמשים בהכל, בלי חוקים. בחלק מהציורים שלנו אנחנו משלבים ספריי, סיליקון וכל מני אביזרים".

הפתיחה של "ארתלנה" תתקיים היום, יום ה', 24 באפריל, בין השעות 19:30-23:00. שעות הפתיחה בסוף השבוע: יום ו, 25 באפריל, 10:00-16:00. יום שבת, 26 באפריל, 12:00-18:00. סטודיו 16/23, רח' אבולעפיה 16, תל אביב. קומה 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully