וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והמופלטה

עומר בכר

27.4.2008 / 12:20

כל השנה הוא נשמר מפחמימות מורכבות כמו מאש, וגם היום עומר בכר לא נכנע לכוחות הרשע. לא, הוא ממשיך לבקר טריילרים בלי חמץ

משתגעים מאהבה

כנראה שהאשם הוא מחסור ברחם, אבל אם יש שחקנית שמביאה לי את הטוויסטר זו הלן האנט. עוד בימיה כאישה החזקה שלצד פול רייזר, כל נפשי חשקה להעיף לה כאפה. את תפקיד הדודה היא המשיכה לשחק כמעט לכל אורך הקריירה הקולנועית שלה, ואיכשהו הפכה לשניה וחצי להיות השחקנית ההוליוודית הרווחית ביותר. כעת היא חוזרת בדרמה רומנטית חדשה בשם "אז היא מצאה אותי", כשהיא גם הבמאית וגם השחקנית הראשית.

הטריילר מצליח להעביר בצורה טובה יחסית את העלילה, שמשתדלת מצידה לסבך את הצופה. חוץ מזה, מישהו שם יצא מנקודת הנחה ששמות גדולים יביאו קהל, ולכן הוא כולל מלבד האנט גם את קולין פירת', מתיו ברודריק ובט מידלר. חולי סכרת הוזהרתם!

ציון טריילר: עשוי טוב, אבל מצליח לעצבן בכל זאת
קהל יעד: נשים וגברים שפונים אל כולם בלשון נקבה




סגר פגר

בכל פעם שאני צופה בטריילר חדש לסרט זומבים מבצבצת במוחי השאלה, מה לעזאזל עוד אפשר לחדש בז'אנר המגניב אך הלעוס מאוד הזה. בהחלט יכול להיות שזומבי אכל את המוח לאנשים שאישרו הפקת סרט נוסף בז'אנר, אבל ההצלחה היחסית שלהם מסמנת שהזומבים האמיתיים הם דווקא הקהל צמא הדם. ב-"Quarantine" מספרים לנו סיפור מקושקש על בניין בלוס אנג'לס שהוטל עליו סגר על ידי השלטונות שהשתדלו לערפל כל מידע בנושא, אך קלטת של צוות חדשות נמצאה והובאה לכם כמסמך מזעזע של האירועים.

ז'אנר הריאליטי או סרטי הגונזו גם הם לא מחדשים כבר שום דבר, וכל שנותר לנו הוא האפקטים המפחידים שעשויים בצורה נחמדה למדי, אבל לא משהו ששווה לאכול חמץ עבורו. וגם, הערה קטנה לעורכים – זה או קריין, או כתוביות. ביחד זה מיותר ונראה מאומץ מדי. במקרה הנ"ל בשל כמות המשפטים שניסו לדחוס בפתיחת הטריילר (כמות שניתן היה לצמצם בחצי), עדיף היה להישאר עם הקריין בלבד ולוותר על הכתוביות בפונט ירוק זרחני. אותי לא מסקרן לדעת מה יקרה בסוף, אבל אם אתם ממש אוהבים את המתים-חיים, יש לכם למה לחכות בסתיו הבא.

ציון טריילר: מסורבל מידי, אבל קצת מפחיד
קהל יעד: מתים על המתים


PIGS IN SPAAAAAACE


האמת היא שמדובר בקופים בחלל, אבל לא יכולתי שלא להיזכר בחבובות והפרודיה שלהם על "מסע בין כוכבים". "Space Chimps" הוא סרט אנימציה חדש שהולך לשעשע אתכם בקיץ הקרוב. זה הולך להיות מ-צח-י-ק עם מ' גדולה. בשונה מרוב סרטי האנימציה, החידוש ב"קופי החלל" הוא דווקא המחסור בסלבס כמדובבים. ג'ף דניאלס הוא השם הכי גדול בצוות, ולצידו הקומיקאי העולה אדם סמברג כקוף הגיבור בשם Ham (ושוב פעם חוזרים לחזירים). גם העלילה לא ממש חשובה, אבל בקצרה – מדובר בקופים שטסים לחלל. כולם לעלות, המעבורת יוצאת בקיץ.

ציון טריילר: תנו לי קוף!
קהל יעד: בני אדם



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully