וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות ואם פונדקאית

שני פישר

28.4.2008 / 12:36

איך שובר קופות נולד? מאז "ג'ונו" זה די קל: עלילה שסובבת סביב הריון לא שגרתי. וכך "בייבי מאמא" כבש בקלות את ראש הטבלה בסוף השבוע האחרון בארה"ב

בראש טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון בארה"ב נמצא סרט חדש בשם "Baby Mama", הסרט הראשון שביים מייקל מקולרס, התסריטאי של "אוסטין פאווארס". הקומדיה החביבה הכניסה 18.27 מיליון דולרים בקופות והיא מספרת על אשת עסקים ממולחת שמגלה שהיא לא יכולה להביא ילדים לעולם, אז היא שוכרת בחורה צעירה שתהיה לה רחם ואחות.

במקום השני בטבלה נמצא סרט חדש נוסף, שהוא סרט ההמשך ל"הרולד וקומר משתוללים באמריקה", ונקרא "הרולד וקומר בורחים ממפרץ גואנטמנו" או באנגלית “Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay ". הסרט הכניס סכום התחלתי יפה של 14.57 מיליון דולר ( 2 מיליון דולר יותר מהעלות שלו) והוא מספר על מסע ההרפתקאות של שני סטלנים, שהפעם נחשדים בכך שהם טרוריסטים וקורים להם כל מני דברים מצחיקים אחרים. כי הם סטלנים, אלא מה.

במקום השלישי נמצא הסרט "ממלכה אסורה", בו מככבים ג'קי צ'אן וג'ט לי. הסרט הרוויח בסוף השבוע האחרון 11.23 מיליון בקופות, וכבר בשבוע השני עומד על סכום הכנסות נאה של כ-38.25 מיליון דולר בסך הכל. הסרט מגולל את מסעו של צעיר אמריקני בסין, שם פוגש דמויות מהמיתולוגיה אותם מגלמים, בין היתר, צ'אן ולי.

ובמקום הרביעי הסרט שוואלה! תרבות כבר הזמינה אליו כרטיסים מראש בטלפתיה: "לשכוח את שרה מרשל", שמסתמן כמרענן החביב של האביב. הסרט, שמספר על בחור שבור לבב שיוצא לחופשה כדי לשכוח את חברתו לשעבר שהפכה לכוכבת טלוויזיה מצליחה. אבל היא (קריסטין בל) מגיחה לאותו אתר הנופש בו נמצא עם החבר החדש שלה. בהחלט מסתמן שמדובר בהפקה שמצדיקה מעל ל-35 מיליון דולר בקופות בשבועיים בסה"כ, מתוכם 11 מיליון בסוף השבוע הנוכחי.

ובמקום החמישי נמצא הסרט המציק של השנה "Nim's Island", שבשבוע מתוקן היה מסתתר במקום ה-12 בטבלה כי הכניס בסך הכל 4.5 מיליון דולר, אבל כיוון שמדובר בסוף שבוע חלש בקופות, הוא עדיין בחמישיה הפותחת, עדיין מעיק בנוכחותו, ועדיין עושה מיליונים, כבר 39 מיליון ליתר דיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully