וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת נתבע

גיל משעלי

28.4.2008 / 21:37

חברת התקליטים הד ארצי הגישה תביעה נגד הזמר, בה היא דורשת ממנו לקיים את החוזה. מנהלו של סקעת: "מזועזע מעזות המצח והשקרים"

"הד ארצי" נגד הראל סקעת: חברת התקליטים הגישה תביעה נגד הזמר, בה היא דורשת לאכוף את החוזה ולמנוע מסקעת לעזוב את החברה, ולהוציא את אלבומו הבא בחברה מתחרה. סקעת חתום עם "הד ארצי" על חוזה לשלוש שנים, שעתיד להסתיים במאי הקרוב. את אלבום הבכורה שלו, "הראל סקעת", הוא הוציא בחברה, והיה אמור לשחרר בה, במסגרת החוזה, גם את האלבום הבא. אלא שבחברה טוענים, שבניגוד לרושם שהתקבל אצלם לפיו סקעת אינו עובד על חומרים חדשים כרגע, יש בידיו אלבום כמעט מוכן אותו הוא מתכוון להוציא בחברה אחרת.

חברת "הד ארצי" מסרה בתגובה: "החברה מוקירה את פועלו האומנותי של הראל סקעת. הד ארצי בחרה ללוות את הראל סקעת עוד בהיותו בתחילת הדרך והיא גאה על הצלחתו. לצערה של "הד ארצי" מר הראל סקעת בחר להפר את ההסכם ובנסיבות אלה לא נותה הברירה בידי החברה אלא לפנות להליכים משפטיים לצורך אכיפת חוזה".

מקורבים לסקעת אמרו לוואלה! כי "קבוצת הניהול בהד ארצי התחלפה לפני כחודשיים ומאז ההתנהלות שם גרועה ולמי שנשאר מהניהול הקודם אין השפעה של ממש. הם לא יודעים מה הם עושים".

אלון שמעון, מנהלו האישי של הראל סקעת אמר בשיחה עם וואלה! כי: "טרם קיבלתי את כתב התביעה. אם הדברים כמו שנאמרו אני מזועזע מעזות המצח, השקרים ורצח האופי. לפני כל דבר אחר, המוטו של הראל והמוטו שלי הוא קודם כל להיות בן אדם, דרך ארץ, יושר, אם זה בתעשייה ואם זה בקהילה. כשאקבל את התביעה אגיב בכתב הגנה שיהיה גלוי ולא בסתר, לעיני כל, ואוסיף לכך: לפני הכסף ולפני הכל, חשוב לעבוד עם בני אדם שמתנהלים באותה הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully