וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והיורוליג

עומר בכר

4.5.2008 / 13:07

הם ניסו להכריח אותו ללבוש צהוב בניגוד לרצונו אבל עומר בכר לא נכנע, הוא ממשיך לצפות בטריילרים ולא לעודד את הקבוצה של המדינה

שייקספיר מאוכזב

"שייקספיר שונא את שירי האימו שלך", כך כותבת החולצה של ת'רדלס. השאלה היא מה היה חושב גדול המחזאים על הקומדיה החדשה "Hamlet2". הטריילר מספר את סיפורו של שחקן כושל שזוכר שמי שלא עושה מלמד, והופך למורה לדרמה כושל לא פחות. כדי להציל את שאריות הקריירה הוא מחליט לכתוב את ההמשך למחזה הידוע שהופך לסיפור משוגע שמערב את המלט, ישו, מלחמת הכוכבים ועוד שלל דמויות מהתרבות הפופולרית. נראה כמו מסעדת מזון מהיר של פרות קדושות והומור בטעם רע במיוחד שעדיין עשוי להצחיק אתכם, אם הומור סטלני הוא כוס העראק שלכם. הקריין בתחילת הטריילר מסגיר את אופיו והכתובית שמראה שמדובר באחד מהכותבים של "סאות'פארק – הסרט" ו"טים אמריקה" מצילה אותו בדקה התשעים מקטלוג כעוד סרט סלפסטיק מתאמץ יתר על המידה. כל מי שקשור בעקיפין לקארטמן הוא חבר שלי. מעניין איך יקראו לסרט ההמשך של "המלט 2".

ציון טריילר: מצחיק, אבל עדין שטיח רגליים לסאות'פארק
קהל יעד: סטלני על בקולג'

אלוהים ישמור

האחים ווילסון הם האחים האהובים עלי בהוליווד (אחרי האחים כהן וושאבסקי) ומאוד התעצבתי לשמוע בזמנו על מצבו העגום של אוון. זה היה צריך להיות לוק, אמרתי לעצמי, מדוע תמיד הליצן עצוב? מדוע אי אפשר שפעם אחת דווקא הבחור המיוסר יהיה זה שבאמת יעשה משהו בנידון? בכל אופן ולשמחתנו כולם עדיין איתנו, ולוק חוזר בסרט חדש שבו הוא שב לגלם את הבחור הבודד והמיוסר שהוא. "Henry Poole Is Here" מספר על בחור שאיבד את אמונתו וחי חיים אומללים, עד שיום אחד מוצאים על קיר ביתו כתם שבאופן חשוד מזכיר את אלוהים (או לפחות את צלמו). הגילוי גורם לבית להפוך למוקד עלייה לרגל (למורת רוחו של הנרי, כמובן), אך גם גורר סיפור אהבה חדש שכנראה יציל את נשמתו התועה. הייתם מצפים מסרט כל כך נוצרי ומטיף שיביט על עצמו בזווית מעט פחות שמרנית מדיכאון=אלכוהול, אבל לפי הטריילר נראה שלא כך הדבר, ויש פה מוצר בינוני ומטה. אפילו ניסיון זריקת האינדי הקטנה בצורת השיר "Believe של The Bravery" נראה מאולץ.

ציון טריילר: תתקדמו
קהל יעד: ערלים

שתישאר צעיר לנצח

צפייה בטיזר ל- "The Wackness" גרם לי לצעוד בשבילי רחוב הזיכרונות פינת שדרת נוסטלגיה. כמה כיף היה להיות טינאייג'ר בשנות התשעים בניו-יורק, כשכל מה שמעניין אותך הוא להשיג בחורות וסמים, לא משנה באיזה סדר. כשהתעוררתי הבנתי שהכל טוב ומגניב, אבל איפה העלילה?

אז נכון, תגידו שזהו רק טיזר, אבל תנו לי משהו לכתוב עליו מלבד על בן קינגסלי כהיפי מזדקן וסוחר סמים. האמת היא שלא צריך יותר מזה ומרשימת שמות השחקנים האדירה שכוללת מלבד קינגסלי גם את פמקה ג'נסן היפה, מרי קייט אולסן החוקית ומת'וד מן המאגניב כדי לחכות לטריילר המלא. נראה שהוא יהיה שווה את מחיר הכרטיס שלו.

ציון טריילר: מגניב על לא עוול בכפו
קהל יעד: בני 30+-

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully