וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות ואיש ברזל מזהב

שני פישר

5.5.2008 / 14:31

אחת הפתיחות המרשימות ביותר בהיסטוריה של הקולנוע התרחשה בסוף השבוע האחרון. "איירון מן" עשה בשלושה ימים 104 מיליון דולרים

סרטים על כוכבי על עתורי תקציב בדרך כלל לא מכזיבים בקופות. גם "איירון מן" לא איכזב, בלשון המעטה, והתמקם בראש טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון בארה"ב. אז כמה הוא הכניס? לא מדובר בעשרים מיליון דולר המאפיינים את "הפתיחות הטובות" של הסרטים הרגילים. הסכום המדובר הוא 104 מיליון דולר בשלושה ימים בלבד ובארה"ב בלבד, ובכך לא רק שכיסה יותר משני שליש מעלותו, אלא גם נכנס לרשימות היסטוריות. "איירון מן", בגילומו של רוברט דאוני ג'ונייר ובחיזוקם של ג'ף ברידג'ס וגווינית' פלאטרו, התמקם במקום ה-10 ברשימת הפתיחות המרשימות ביותר בקולנוע, הוא הסרט העשירי שבתוך שלושה ימים הכנסותיו עלו על מאה מיליון ונמצא במקום השני, אחרי "ספיידר מן", בפתיחות הגבוהות של סרטים שאינם סרטי המשך.

במקום השני נמצא עוד סרט חדש, "ארוס עליה" בתרגום עברי עילג, שאפשר היה להגדיר את פתיחתו כ"נאה", לולא הסרט ההוא במקום הראשון. הקומדיה הרומנטית, בכיכובם של פטריק דמפסי ומישל מונהאם, הכניס בשבוע הראשון לעלייתו 15.5 מיליון דולרים, ובמרכזו בחור שמאוהב נואשות בבחורה מאורסת, ומחליט לנסות לכבוש את ליבה לאחר שהיא מבקשת ממנו שיהיה השושבין שלה בחתונה.

במקום השלישי השבוע נמצא הסרט שהיה בראש הטבלה בשבוע שעבר, "בייבי מאמא". הסרט, שהרוויח 10.3 מיליון בסוף השבוע האחרון וכבר 31.33 מיליון בשבועיים בלבד, מספר על אישה רווקה וקרייריסטית שמגלה שאינה יכולה להיכנס להריון, אז היא מוצאת איזה אישה קלולסית שתשמש לה כאם פונדקאית. את האישה המדוברת משחקת טינה פיי, התסריטאית של "סאטרדיי נייט לייב", "ילדות רעות" ו-"30 רוק".

במקום הרביעי השבוע נמצא הסרט "לשכוח את שרה מרשל", שהוכתר כמרענן הקייצי הרשמי של וואלה! תרבות כבר משעלה העמוד שלו ב-IMDB, ועוד לפני שהתפרסמה רשימת השחקנים והגיע הטריילר. מדובר בקומדיה על בחור חביב שחברה שלו, שנהיית כוכבת, עוזבת אותו בוכה ושבור לבב. הוא מחליט לנסוע להתרענן בחופשה בכדי לשכוח אותה, ושם הוא מוצא אותה עם החבר החדש שלה. הסרט הרוויח בשלושה שבועות 44.8 מיליון דולר, מתוכם 6.13 במהלך סוף השבוע הנוכחי.

ובמקום החמישי של סוף השבוע נמצא הסרט השני בסדרה של הארולד וקומר: "הארולד וקומר בורחים ממפרץ גואמטנמו", שהרוויח בסוף השבוע הנוכחי 6 מיליון דולר ובתוך שבועיים מאז עלייתו 25.27 מיליון דולר - יותר מפי שתיים מעלותו. מדובר בעוד סרט שאנשים ללא חוש הומור מפותח יכתירו אותו כ"דבילי", ובו מככבים זוג הדבילים הסטלנים שעוברים מסעות קומיים בגלל שהם סטלנים.

  • עוד באותו נושא:
  • איירון מן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully