וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היי בנטורל: מגלגלים ביחד

9.5.2008 / 0:50

הפתרון לכל בעיות המדינה נמצא מתחת לאף של כולנו, ומי אם לא צחי בלטה הוא זה שמריח את העשן המתקתק שלו, ויוצא לרחובות לחגוג

אני לא מתבייש להגיד שאני פטריוט. מת על המקום הזה. לא יעזור בית דין, מס הכנסה, משטרת ישראל ועוד כמה גורמים עוינים שאני משלם להם את המשכורת. יש כאן בעיות, יש כאן אנשים חיות, שונאי אדם מהגדולים שהכרתי - בעיקר כשהם מאחורי הגה - ויש כאן עוד כמה כשלים אדומים מבושה, שאוהבים לחוס בצל התמיד של צו איסור פרסום. כן חופשי יש פה יותר מדי שמש, בטח. ועדיין, כוסאומו העולם, מת על ישראל ואוהב להגיד את זה בהזדמנויות שונות. בעיקר כשאני חוזר לאחרונה הביתה שיכור, בחורה ישראלית יפהפייה שמוטה על כתפי, העיר הכי ישראלית נשקפת מול עייני מצועפת כמו אלו של החלוצות לעת זריחה, והכל - אבל ממש הכל - מרגיש הכי פנאן בעולם.

עכשיו תשננו את המספר הבא - 3 מיליארד שקל. תחשבו עליו רגע. שלושה ביג וואנז, יא וואראדי, כ-מ-ה כסף. יכול לעזור ככה בקטנה בלהתחיל לפתור חלק מהבעיות הפחות סקסיות שלנו כמו אוכל, מצבם המחפיר של הקשישים, ותנאי מחייה נורמלים במדינה שמקדשת את הלא נורמליות ואוהבת לחיות ככה. 3 מיליארד שקל, הוא בערך הסכום שתעשיית המריחואנה מגלגלת מכל הג'וינטים והסחיבות האלו. 3 מ-י-ל-י-א-ר-ד. וכן זו חופשי תעשייה. חרוצה, עם דרגים ברורים, יחסי גומלין מסודרים בין ספק ללקוח, הכל על השולחן ואף אחד לא מכניס בשטוזה לשני - כסף תמורת מוצר. מרוצה? תחזור, יהיה עוד. לא מרוצה? יש עוד ממי לקנות. איזה שיטה כלכלית נפלאה היא הקפטליזם כשהיא מחוץ לחוק! כאילו הזיקוק הנכון שלה פשוט מוכיח את עצמו דווקא במקומות הלא חוקיים לכאורה.

תוסיפו למספר הזה את 33 המיליונים שהרשות למלחמה בסמים ואלכוהול (האח! איזו מלחמה נפלאה) מגלגלת נגד הגלגולים שלכם + הסכום השערורייתי של 585 מיליון שקל, שמשטרת ישראל מפנה אחר כבוד לתפוס את הדילרים שלכם וגם אתכם סטלנים וסטלניות תושבי הדמוקרטיה המזהירה במזרח התיכון, ובואו נזרוק פנימה גם את מאות המיליונים שמערכת המשפט צריכה כדי לבדוק על כמה גרם בדיוק עצרו אתכם והגעתם למספר, שמתקרב לחצי תקציב החינוך בישראל. ואפרופו חינוך, בואו ננסה רגע לעשות סדר ביום העצמאות החגיגי הזה שחל עלינו - שישים שנה, איזה מספר!

בואו נגלגל את זה ביחד

הנה הצעה שנשמעה כבר כמה פעמים, אבל אני ברשותכם אנצל מומנטום פטריוטי שכזה כדי לחזק את מה שנותר ממשפט שצבעיו דהו זה מכבר - "קנה כחול לבן". בהתחלה כיוונו טוב. ניסינו לייצר מכוניות, אבל קראנו להם סוסיתא והן דמו יותר לנגמ"ש זעיר מאסבסבט, מאשר למשהו שתרצה לאסוף איתו בחורה. אחר כך המשכנו עם מקררים שהיו דווקא בסדר ומשם התחלנו לכוון גבוה ולייצר מטוס! ולא סתם אחד, אלא "הלביא", שיתן פייט לאף-משהו שקנינו בכל כך הרבה כסף מהדוד סם. מדינה שלמה עצרה את נשימתה וחלק מההתפתחות הכלכלית שלה רק כדי שהמטוס הזה ייקבר באיזה מוזיאון חיל אוויר אי שם בדרום הארץ, כשהדבר היחידי שהוא הצליח להוריד אי פעם הם סכומים בלתי נתפשים של כסף. על הכור אך אחד לא מדבר למרות שהוא ממשיך יופי לייצר מוצרים שבחיים לא נדע מה לעשות איתם. ויש גם גלילון, גולדסטאר (תודה לאל על הגולדסטאר), וזהו נראה לי.

כאן הפסיקה התעשייה של המדינה הישראלית שכל כך אוהבת לצרוך. ואפרופו צריכה, ישנה תעשייה שהצריכה בה לא קשורה לפירמה כזו או אחרת, למודל שנתי או מפעלים כושלים. חקלאות. החזון הציוני הראשון ועוד כזו שיכולה לגדול במדבר שבכלל מסתדר בול עם החזון הגדול של האיש הקטן שהקים את המדינה הקטנטנה הזאת. גראס. במקום לנסות להיות אירופאים או גרוע בהרבה מזה אמריקאים בואו נייצר משהו שגאוות המזרח התיכון נסובה עליו מימים ימימה, עוד מימיו של המלך שלמה, שהיה כזכור החכם מכל אדם. מריחואנה. בואו נגלגל את זה יחד. הנה לכם גם סלוגן בחינם עלי.

מעבר לאכילת חומוס (הרי לעשות אותו אנחנו לא באמת יודעים בואו נודה בזה), הדבר השני ששראלים פיתחו עליו אובססיה היא הסטלות. כמו האירים לאלכוהול, שיראלים בשאכטות מקצוענים אחד אחד. זו אחת מהסיבות שאני ממש אוהב את הארץ הזו - לא משנה כמה תחרותיות יש כאן, כולם עדיין אוהבים איזו סטלה טובה באמצע, התחלה או סוף היום שלהם. תראו אותנו בחו"ל: חיות טרף שיעשו הכל בשביל להסתדר על הטוב ביותר. וגם כאן, בגבולות הלא ברורים של המדינה המופלאה שלנו, אנשים, רובם שומרי חוק ומשלמי מסים, יוצאי צבא וכל מה שצריך כדי להיחשב כאן לאזרח לגיטימי, עושים גם עוד משהו בדלת אמותיהם; מעשנים ומחייכים קצת. אולי אפילו מתחרמנים ומביאים בדרך זו עוד כמה צאצאים יהודים שיעזרו לאיזו בעיה דמוגרפית שאוהבים לנפנף לנו בה כשהמצב קשה. למה לא? הכל פנאן ככה.

מס גלגול במקום גולגולת

אני חושב, ודי במידה רבה של ביטחון, שזה יהיה המס שכולם, אבל פאקינג כולם, ייהנו לשלם אותו. שימו 10 אחוזים - אתם יודעים מה תחזרו למע"מ של הניינטיז, 17 אחוז - בכבוד שלנו. אפילו ציוץ תלונה לא יישמע מהמגזר הסטלני, שאיך שלא תסתכלו עליו נמצא בשדרה המרכזית בחברה הישראלית, 2008.

בחשבון פשוט מדובר בספתח של 500 מיליון רק מהמע"מ על השאכטות. תחשבו כמה רובים אפשר לקנות בזה, גנרלים יקרים שלי. ובואו נמשיך, הייצור חוזר לישראל. טובי המוחות (בכל זאת אצלנו גילו ובודדו את ה-THC) יצמיחו זנים שאלו באמסטרדם ייראו כמו אנה פרנק לידם. הפצצות הכי חזקות במזרח התיכון, אלא מה.

אנחנו נייצר, אנחנו נייצא, אנחנו נמכור ובסוף אנחנו, כן אנחנו, נגלגל מיליונים מאנשים שיגיעו מכל העולם בשביל זנים כמו "חומוסצ'יפסלט", חשיש בשם "צ'יפופו" הסוג החזק ביותר "יצחק שמיר" ואפילו מריחואנה אולד-סקול בשם "סוסיתא" לאלו שאוהבים לקחת את זה לאט. תראו לי אחד שלא יבוא לעבודה כזו. מיותר לציין שבשאכטות, ואת זה יודע כל סטלן מקצוען, שום דבר לא נזרק לפח. מהשאריות אפשר לפתוח ליין של בגדים, הנעלה, נייר נטול עץ פאקינג מה שלא תרצו. אהבתם את הסטלה? קבלו תיק. נהניתם? ספרו לחבריכם.

אז מה היה לנו? צרכנים יש, תנאים אופטימליים לגידול - חופשי יש בארץ השמש התמידית שלנו - רצון ומוטיבציה? גם זה באופן נדיר קיים וכולם יודעים שהחומר שמסתובב כאן בינוני כאחד האדם ומגיע ליותר מבנאדם אחד, מיליון מעשנים לפי הערכות זהירות. מיליון איש שצורכים ללא הפסקה, משלמים כשצריך ובעיקר בעלי משמעת צרכנית מהמרשימות בישראל, ויש לנו כאן, לאחר שישים שנה של ניסוי ותהיה את הווינר השלישי אחרי הבמבה ושוקולד השחר; פאר היצירה הישראלית. מיותר לציין כי שלושת המוצרים האלו הולכים ביחד כמו גראוצ'ו, הארפו וצ'יקו לאחר שסיימו לצלם את "לילה בקזבלנקה". חג שמח ישראל, והלוואי ויבואו עלינו ימים טובים. יאללה צאו לחגוג, אני חוגג גם 6 חודשים של סחיות. יהיה שמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully