וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים עצמאות

7.5.2008 / 16:15

למרות שבערב יום העצמאות דוגלת וואלה! תרבות בהסתגרות בבית, קבלו את המדריך השלם לאירועי יום העצמאות הציבוריים השווים ביותר

* האירוע הגדול ביותר מכל אלה שמתרחשים הערב הוא ללא ספק בואו של הרכב האלקטרו הלונדוני המוביל Simian Mobile Disco למועדון ברזילי. לצורך אירוע זה חברו שלושה ליינים אימתניים: פאג, פאניקה ו-1984, לערב משותף אחד עם שתי רחבות, מלא אנשים והמון שמח.

* עוד אירוע שהברזילי מארגן ואסור לכם לפספס הוא בואו של A Track לארץ. אותו איי טראק, די ג'יי שאפילו קנייה ווסט טרח לפרגן לו, נוחת כאן להרים את המקסים, ויעזרו לו במשימה מש ויוגו, פלד ואורטגה, טליסמן וברייקאיט.

* רייב יום העצמאות אימתני במיוחד יתקיים הלילה אי שם בארץ. יהיו בו חמש רחבות מוזיקה, הופעות של כהן @ מושון והקטיק, והמון די ג'ייז. בין היתר יתקלטו שוקולאב, מישל לה היסטריק,
מר. דומאס, ירון סובל, בננה (מונקי פאמילי, הולנד), קונטרול דיליט ואפיקומאן. לבירור המיקום: 052-7918178 / 054-2603963

* בלבונטין 7 עובדים על אירוע "עבודה עברית" אלטרנטיבי, הכולל 15 אמני שוליים שישירו גרסאות כיסוי ללהיטים שכולנו גדלנו עליהם. בני בשן עם איתמר רוטשילד ועוזי פיינרמן יבצעו את " חבלי משיח", קרוסלה יביאו את "שוב", סטרוברי ג'אם יבצעו את "הילדה הכי יפה בגן", רם אוריון ודפנה קינן את "שיר ערש" ועמית ארז ואסף אבידן, שגם ישתתפו באירוע, שומרים בהפתעה את גרסאות הכיסוי שלהם.

* גם בפרילנד מתכננים ערב עצמאות רווי בהופעות עד אור הבוקר, במרתון של אמנים שיעלו לשיר חצי שעה כל אחד. האמנים המשתתפים (לפי סדר עליה לבמה) : שלמה רמות (בספיישל מאיר אריאל), מאיר הדר, עופרי בן דויד, נועם פנחסוב, אהבה, לואי, אנטיביוטיקה, אורי קליאן, Noble Brats, עומר אבני, יובל גורביץ', שמן, הקרקס של דולי, פלורסנט, ליה פרנצ'סקה ובגז'.

* ואם עייפתם ואתם מעדיפים מצב ישיבה, תוכלו להנות משתי הופעות בזאפה. הראשונה תתקיים ב-21:00 ובה יעלה שלומי שבן עם מופע הפסנתר שלו ויציג עיבודים חדשים ללהיטיו המוכרים. מאוחר יותר, ב-23:30 יעלה מי שחג בלי הופעה שלו הוא לא חג – שלום חנוך. חנוך בדרך כלל מופיע בחגים ושמחות בבארבי, אך היום הבארבי סגור, אז במקום המופע החשמלי שלו "חיות לילה", הוא יעלה עם שלום לוי את המופע "יציאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully