וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הד ארצי הקודם בעד סקעת

נרקיס טפלר

11.5.2008 / 14:38

בכתב ההגנה שהגיש הזמר כתגובה לתביעת הד ארצי, נכתב שמנכ"ל הד ארצי לשעבר תומך בגרסתו, ואישר לו להפיק את אלבומו באופן עצמאי

התפתחות בפרשת הראל סקעת והד ארצי: לאחר שהגישה הד ארצי תביעה נגד הראל סקעת, בה היא דורשת למנוע ממנו לעזוב את החברה, ולהוציא את אלבומו הבא בחברה מתחרה, סקעת הגיש הבוקר (א') כתב הגנה לבית המשפט בתל אביב כתגובה לבקשת חברת התקליטים.

עורכי הדין איתמר כץ ודוד קוגן ממשרד שקל ושות' בשם סקעת טוענים כי הסכם ההפקה עם הד ארצי הסתיים בהסכמה הדדית בחודש יולי 2007, ומנכ"ל החברה באותה תקופה, רוני קליינפלד, אישר לסקעת ולסוכנו האישי, אלון שמעון, להפיק את תקליטו הבא באופן עצמאי.

קליינפלד, מנכ"ל הד ארצי לשעבר, מאשר את גרסתו של סקעת במלואה. בתצהיר שצורף לכתב ההגנה של סקעת, כותב קליינפלד: בפגישה שהתקיימה בחודש יולי 2007 ביקש אלון להתחיל בתהליך הפקת התקליט הבא של הראל בכוחות עצמו. אלון הסביר את בקשתו בשינויים שחלו בהנהלת הד ארצי, בהיעדר תוכנית מוסכמת להפקת התקליט עם הד ארצי ובשינויים שחלו בתעשיית המוזיקה והתחזקות המדיות החדשות (אינטרנט, סלולר וכיו"ב). אני הסכמתי לבקשה".

סקעת חתם עם חברת התקליטים הד ארצי על חוזה לשלוש שנים, שמסתיים החודש. את אלבום הבכורה שלו, "הראל סקעת", הוא הוציא בחברה, והיה אמור לשחרר בה, במסגרת החוזה, גם את האלבום הבא. אלא שבחברה טוענים, שבניגוד לרושם שהתקבל אצלם לפיו סקעת אינו עובד על חומרים חדשים כרגע, יש בידיו אלבום כמעט מוכן אותו הוא מתכוון להוציא בחברה אחרת. לכן החליטו בהד ארצי להגיש תביעה נגד סקעת, ולדרוש ממנו להישאר בחברה.

סוכנו של סקעת, אלון שמעון מסר בתגובה: "נעשה לנו רצח אופי. אעשה ככל שביכולתי שהראל ימשיך לעסוק באופן חופשי ומאושר במה שהחל בו מגיל שש. במקביל, אלחם ככל שיידרש על מנת שהצדק יצא לאור ושמנו יטוהר לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully