וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב דילן: מעכשיו הגידו גם "צייר"

טלי גולדשטין

11.5.2008 / 14:54

הזדמנות נדירה להציץ לנבכי נשמת הזמר האגדי: בתערוכה חדשה שתיפתח בלונדון ביוני יוצגו רישומים וציורים שצייר דילן כשהיה בדרכים

תערוכה המציגה לראווה את כשרונו האומנותי של הזמר האגדי בוב דילן תיפתח בלונדון. בתערוכה יוצגו לציבור רישומים וציורים שצייר דילן כשהיה בדרכים בין השנים 1989-1992. לפי דיווח רשת ה-BBC, התערוכה, שתיקרא " The Drawn Blank Series", תוצג בגלריית "הלסיון" שברובע מייפייר החל מיוני הקרוב.

לפי תיאור הגלריה, הצפייה באמנות של דילן מעלה תחושות של בדידות וחוסר שייכות. "תחושות של אנונימיות, ארעיות ובדידות עולות מדמויות האנשים, החפצים והמקומות שראה ותיעד דילן במהלך סיוריו. זוהי הזדמנות נדירה להציץ לנבכי נשמתו של האמן שכבר זכה לשבחי המבקרים", אמר פול גריין, בעל הגלריה.

התערוכה הראשונה של עבודות האמנות של דילן הוצגה בשנה שעברה במזרח גרמניה בעיר חמניץ. התערוכה הנוכחית תיפתח ב-14 ביוני בלונדון. בנוסף, אוסף של שרטוטים בהוצאה מוגבלת החתומים על ידי דילן עצמו יוצגו בגלריות שונות ברחבי בריטניה.

באפריל זכה דילן בפרס "פוליצר" מיוחד כהוקרה על פועלו המוזיקלי והשפעתו על המוזיקה והתרבות האמריקאית. ב-2001, זכה האמן בפרס "גלובוס הזהב" וב"אוסקר" בקטגוריית השיר הטוב ביותר על שירו "Things Have Changed מהסרט "וונדר בויז". ב-1988, נכנס דילן להיכל התהילה של הרוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully