וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות ואיש הפלטינה

12.5.2008 / 17:40

סתם, זה "איש הברזל", אבל אנחנו נותנים לו פלטינה על זה שבתוך שבועיים הוא הכניס 177 ומשהו מיליון דולר, יותר משכולנו יחד נרוויח כל החיים

במקום הראשון של טבלת שוברי הקופות בארצות הברית בסוף השבוע האחרון נשאר עדיין, בודד בפסגה, הסרט "איירון מן". כן, אותה אדפטציה לחוברות הקומיקס הכניסה לקופות ההפקה בשבוע השני להקרנתה 50.5 מיליון דולר, שזה 51% פחות מכמה שהסרט הכניס בשבוע הראשון, אבל 51% יותר ממה שכולנו נרוויח כל החיים ביחד.

במקום השני, אבל הרחק מאחורה מבחינה כלכלית, נמצא הסרט החדש "ספיד רייסר". הסרט, שמגיע אלינו מאותו בית יוצר של ההצלחה המסחררת "המטריקס", מבוסס על סדרת אנימציה מהסיקסטיז, העוסקת, כפי שבוודאי לא הצלחתם להבין לפי השם, בנהג מרוצים. בשבוע הראשון להקרנתו בארצות הברית הגדיל הסרט את הונם של האחים וואשובסקי ב-20.21 מיליון דולר – שזה ממש מעט אם חושבים על זה שבשבוע שעבר "איירון מן" הרוויח יותר ממאה מיליון.

גם במקום השלישי נמצא סרט חדש – "מה שקורה בווגאס", בכיכובם של אשטון קוצ'ר וקמרון דיאז. עלילת הסרט מתרחשת – ניחשתם נכון – בלאס וגאס, וקוצ'ר ודיאז הם שני זרים שמגלים שהם התחתנו אחרי לילה של שכרות, וגם הרוויחו על הדרך המון המון כסף. ואם כבר מדברים על כסף, אז הסרט הרוויח 20 מיליון דולר בשבוע הראשון להקרנתו. כיף לו.

במקום הרביעי, ירידה של שני מקומות מהשבוע שעבר, נמצא הסרט שזכה לשם העברי הכה מביך, "ארוס עליה". בקומדיה הרומנטית הזו בחור מאוהב בצורה נואשת בבחורה מאורסת, או שמא עלינולומר, ארוס על בחורה מאורסת. כל הארס הזה הסתכם ב-7.6 מיליון דולר, שזה 48% פחות מהשבוע שעבר.

ואחרון חביב בחמישייה הפותחת של טבלת שוברי הקופות בארצות הברית, נמצא הסרט "בייבי מאמא". רווקה שמגלה שהיא לא יכולה להכנס להריון ומוצאת אם פונדקאית, פלוס כל העניין הזה שטינה פיי (מ"ס.נ.ל") בתפקיד ראשי, תרם לסרט להרוויח עוד 5.76 מיליון דולר, ובסך הכל 26.17 מיליון דולר בשלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully