וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

14.5.2008 / 10:24

מה בין מדע פופולארי לשמות חיבה של אברי מין זכריים? דניס ויטצ'בסקי שולח אתכם ללמוד משהו בשלושה אתרים

אחרי שבועיים של מדורים שהוקדשו למועדים כאלה ואחרים, הגיע הזמן לחזור לשגרה, ושגרת הגש ורוץ לרשת משמעותה שלושה קישורים שיכולים להעביר לכם כמה דקות, שעות או ימים ברשת האינטרנט. אה, אל לנו לשכוח את הצב הדמיוני והמונוליתי שלי – בוחבוט, אליו אני מתייחס ברגעי משבר קשים או כשאין לי דברים אחרים לכתוב עליהם ("עליהם" רעיונית, כמו גם "עליהם" פיזית). אבל נעזוב את בוחבוט בינתיים, הוא ממילא לא אמיתי. מצד שני, כך גם – ככל הנראה – הדבר אותו תראו בקישור הראשון של השבוע הזה.

את הקישור הנ"ל אני נותן לכם בהמשך למשהו שהראיתי במדור הזה לפני מספר שבועות. אז היה זה מאמר שנכתב לפני 40 שנה ותיאר איך ייראו חיינו ב-2008, ועכשיו זה מאמר אחר – הפעם מ-1922, עם הימור הרבה יותר תמהוני. האיש כנראה לא רצה שמישהו יראה את המאמר שלו בתקופה אותה חזה ויצחק עליו, ולכן החליט לכתוב על חיי המין האנושי בשנת 11,922. החיים האלה כוללים, כך מסתבר, ערים ששטות להן בשמיים באמצעות מנועים נוגדי-כבידה, ולכל אחד יש ג'ט-פק קטן משלו בשביל להגיע לערים האלה. נשמע מגניב, עכשיו נשאר רק לחכות 9,914 שנה בשביל לראות אם זה מתממש.

עם הפנים קדימה

הקישור השני שלנו לשבוע הזה ממשיך את הקו שקבע קודמו ולוקח אותנו אל העבר. אבל הפעם זה לא בשביל להסתכל קדימה אל העתיד, אלא ללמוד דרך העבר על ההווה, אמנות שלהוב ההמונים וההיסטוריה של החדשנות.

את כל זה משיגים אנשי Modern Mechanix על ידי סריקת מאמרים מגליונות ישנים מאוד של מגזינים מדעיים כמו "Popular Mechanics" ו-"Popular Science". חלק מהחידושים ההם אכן התפתחו והגיעו לימינו, וחלקם פשוט נעלמו כלא היו. החומרים אותם אספו אנשי האתר הצליחו לרתק אותי לכמה שעות טובות.

זה לא פורנו

ואחרי כל החינוך הזה, בואו ונעבור למשהו חינוכי הרבה פחות – שמות חיבה של איברי מין זכריים. תודו, קוראים יקרים, שלא ציפיתם לשינוי כל כך דרמטי באווירה, אך הוא התרחש, ועכשיו אין מנוס מלהמשיך ולקרוא. כי באמת, האינטרנט אמנם נוסד בשביל פורנו, אך כאן זה לא הזמן ולא המקום להראות אותו.

ובכן, באתר שלפניכם אין כלל פורנו, אבל כן יש רעיון מהפכני – תעודות זהות לאברי מין זכריים. ממילא הרבה גברים קוראים לשלהם בשמות כאלה ואחרים, לפחות אם נאמין לתרבות הפופ, אז למה לא להפוך את כל העסק לרשמי, עם תעודה והכל? למעוניינים, שמות כמו Woody ו-Johnson עדיין פנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully