וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק וכריות הכתפיים

עומר בכר

18.5.2008 / 13:19

הוא ידע ששנות השמונים יחזרו, אבל השתנק כששמע שמכנסי הפנסים שלו כבר לא במודה. עומר בכר מבקר טריילרים

חוקן רול

מאז הצלחותיהם המפתיעות משהו של "בתול בן 40" ו"הדייט שתקע אותי", כל אחד רוצה להיות ג'אד אפטאו. בכל זאת, סרטים מבוססי תסריט, שבהם התקציב דל והדיאלוגים השנונים הם מקור ההכנסה העיקרי קוסמים לתסריטאים ומפיקים כאחד. כל זאת מביאים לאינפלציה של סרטי אפטאו וונאביז. "Strange Wilderness", ו"לשכוח את שרה מרשל" הן רק 2 דוגמאות מהתקופה האחרונה לסרטים ששמרו על הגחלת ובצורה טובה, אבל כצפוי, לא עבר זמן רב לפני שהגיע אלינו טריילר לסרט הראשון שיבאס את הז'אנר.

"The Rocker" מספר את סיפורם של להקת נוער שמקבלת צ'אנס להופיע בנשף הפרום. עזיבתו של המתופף גורמת להם לפנות לדודו המזדקן של אחד מהחברים בכיכובו של ריין וילסון הלא הוא דוויט שרוט מ"המשרד" האמריקאי. הטריילר סובל מכל כך הרבה פגמים, אבל בראש ובראשונה, הוא פשוט לא מצחיק. הומור הסלפסטיק תופס את מרבית הבדיחות ולגבי הדיאלוגים, ובכן ישנן יותר שנינויות בנאומיו של בוש. הטריילר ארוך מידי, ולקראת הסוף מופיע משום מקום קריין שלא תורם לכלום להתרחשות. אם אתם רוצים לצחוק מרוקרים מזדקנים, שמעתי שדף לפארד שחררו אלבום חדש.

ציון טריילר: מרקקת רוק.
קהל יעד: אנשים עקשנים שבכל זאת מעוניינים לצפות בסרט לא מצחיק.

יס מאסטר

חובבי האנימציה, היכונו. סרט חדש ומבטיח בשם "איגור" עתיד לצאת בנובמבר והוא הולך לעשות לסרטי המפלצות את מה ש"שרק" עשה לאגדות ילדים. עם אנימציה שמזכירה את "הסיוט שלפני חג המולד" וצוות שחקנים מרשים מאין כמוהו לרבות ג'ון קיוזק, סטיב בושמי, ג'ון קליז ועוד, עושה רושם כבר בימים מהבילים אלו שאיגור יהיה המרענן הרשמי של עונת הסתיו רווית הדרמות ויומרות האוסקר. החטוטרת היחידה של הטריילר היא שלא מדובר בסרט של פיקסר, כיוון שהקרב על האוסקר הוכרע עוד בטרם תספיקו להגיד Wall-E. אבל זה אמור להטריד את היוצרים ולא אותנו הצופים, לנו הטריילר מבטיח הנאה שלמה.

ציון טריילר: It's ALIVE!
קהל יעד: משפחות

שיבוט מהיר

מסתבר שעוד לא נס ליחה של סדרת "מלחמת הכוכבים" ולמרות הטרילוגיה החדשה שלא הצליחה להציל עצמה מהצד האפל, סיפק מר לוקאס לנו המעריצים סרט חדש בסדרה "Star Wars: The Clone Wars". מדובר הפעם בסרט אנימציה שאמור לשפוך מעט אור על המלחמה הגדולה שעיצבה את כל יקום "מלחמת הכוכבים" שנדמה היה, כי בסרט "מתקפת המשובטים", הריצו אותה בהילוך מהיר.

לוקאס מאז ומעולם היה ידוע כחסיד מושבע של טכנולוגיה והכיוון האנימטורי כלל לא מפתיע - בכל זאת מדובר בהמשך ישיר לסדרת האנימציה ששודרה בזמנו ב-Cartoon Channel. אני באופן אישי לא אוהב את סגנון האנימציה הספציפי בו הוא בחר, אבל מדובר בדעה אישית בלבד, שכן הסדרה רכשה לעצמה מעריצים רבים.

ולמרות כל זאת, אם בביקורת עניינית עסקינן, הטריילר נראה יותר כמו טריילר משחקי מחשב מאשר לסרט קולנוע עם הפצה רחבה. כתוביות שמבטיחות שנחזה ב"מלחמת הכוכבים" כמו שלא ראינו מעולם מספרות בעצם המובן מאליו וקו עלילה לא ברור מספיק שנזנח לטובת עוד סצינת אקשן מרשימה, אבל כמו שאמר מאסטר יודה: "Wars do not make one great".

ציון טריילר: מסקרן אך מעורר חשש באותה מידה.
קהל יעד: וורזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully