וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות וארון הבגדים

נרקיס טפלר

19.5.2008 / 14:58

החלק השני בסדרת סרטי נרניה נכנס ישירות אל המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של ארצות הברית בסוף השבוע האחרון, וה"מטריקס" החדש מתגלה כפלופ

כניסה חדשה אל המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון בארה"ב – הסרט "איירון מן", ירד סוף סוף מהפסגה ופינה את המקום לסרט "סיפורי נרניה – הנסיך כספיאן". החלק השני בסדרת סרטי נרניה הגיע השבוע לראש הטבלה לאחר שהכניס 56.4 מיליון דולר, כמעט כפול מ"איירון מן", שנמצא במקום השני לאחר שהכניס לקופות ההפקה רק 31.2 מיליון דולר בסוף השבוע הזה. אבל אל תדאגו להם, הם כן הצליחו לצבור 222.4 בשלושת השבועות האחרונים.

במקום השלישי עדיין נמצאים אשטון קוצ'ר וקמרון דיאז, עם הקומדיה הרומנטית "מה שקורה בווגאס". הסרט גרף עד כה 40.3 מיליון דולר, שזה לא רע בכלל כשחושבים על זה, בעיקר כשמדובר בסרט על שני אנשים שמגלים בוקר אחד שהם נישאו בלילה שעבר ובסוף מתאהבים (ולא, אתם לא היחידים שחשבו על רייצ'ל ורוס עכשיו).

במקום הרביעי, אחרי צניחה של שני מקומות, נמצא הפלופ "ספיד רייסר". הסרט, מבית היוצר של האחים וואשובסקי, הגאונים שהביאו לנו את "המטריקס", צבר עד כה סכום זעום בהשוואה לכוכבים הראשיים, רק 29.8 מיליון דולר בשבועיים.

ובתחתית החמישייה הפותחת של הטבלה נמצא הסרט "בייבי מאמא", סרט קומי על אשת עסקים מצליחה ורווקה (טינה פיי המהממת) שרוצה להביא ילד לעולם – אבל מגלה שהיא לא יכולה. "בייבי מאמא" עשה כבוד לאמא טינה, והרוויח במשך 4 שבועות 47.2 מיליון דולר. בסוף השבוע הבייבי סגר קופה עם 4.5 מיליון דולר שהם 26% מהסכום שגרף בשבוע הראשון להקרנתו, לא רע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully