וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

כל מה שדניס ויטצ'בסקי יודע לעשות זה להתלונן. אה, וגם לשלוח אתכם להתלונן בעצמכם במרחבים הוירטואלים

אני לא מרוצה, קוראים יקרים. החולצות ששמים לייבוש אף פעם לא מתייבשות בזמן, השכנים מרגישים שהם יכולים להתחיל ולהרעיש ב-7 בבוקר, בפיקוד צפון יש מדור בעלי חיים אוכלי עשב ואני לא אחראי עליו, אין לי חברה, רציתי שהצב הדמיוני שלי בוחבוט יהיה אמיתי אבל מסתבר שלהחזיק צבים עולה הרבה כסף, חם מדי במדינה הזאת ואין קליטה סלולארית בגבעתיים.

וזה רק מקבץ תלונות שהצלחתי לאסוף בחצי דקה של מחשבה, בלי להתאמץ. ולכולם יש תלונות, פשוט לכולם. שני אמנים מפינלנד החליטו לפני כשנתיים לקחת את התלונות של תושבי הלסינקי וליצור מקהלת תלונות. התוצאה – כדור שלג של מקהלות תלונות, כולל אחת כאן בירושלים, כשלדעתי האישית זו של הלסינקי עדיין הכי טובה.

תובעים במספרים

אבל היי, לפחות אני לא חי בארצות הברית, עם התרבות המשפטית הביזארית שלהם. אם גרתם במדינה ההיא, בוודאי נתקלתם בתופעה של תביעות-יתר, ואם לא – ראיתם בסדרות טלוויזיה ולא האמנתם שזה אמיתי. המקרה הכי מפורסם (סיפור שהיה באמת!) הוא של סטלה לייבק בת ה-79 מניו-מקסיקו, שקנתה קפה חם במקדונלדס ונכוותה כשהוא נשפך על רגליה. היא תבעה את מקדונלדס, והמושבעים העניקו לה כמעט 3 מיליון דולרים (בסופו של דבר היה ערעור ופשרה בסכום נמוך יותר).

אחד האתרים המרתקים ביותר אותם פגשתי בזמן האחרון הוא Overlawyered - אתר שכל מטרתו היא לדווח ולפרשן תביעות מוזרות ומטופשות, שלא אמורות היו בכלל להגיע לבתי המשפט. חלק מהתביעות הנידונות באתר שטותיות לגמרי, ואילו חלק אחר רציניות מאוד ומטרידות מאוד.

נראה אתכם עוקפים את דניס

כשנברתי לפני מספר שעות בגרסת גיבוי של בלוג ישן אותו כתבתי, יצאתי עם שתי תובנות: הראשונה היא שטוב לעשות גיבויים, כי קרה כבר מקרה בו אתר בלוגים גדול נעלם עם כל החומרים שהיו בתוכו (Diary-X ז"ל), והשנייה היא שהעבר מעניין כשמסתכלים עליו דרך פריזמה של זמן.

הקשר היחיד של הפסקה הקודמת לקישור השלישי שלנו להיום היא שמצאתי את הדבר הזה בגיבוי של הבלוג ההוא. אפשר להגיד שמדובר במשחק, אבל זה לא משחק מאוד מתוחכם. מה שכן, הוא מאוד, אבל מאוד ממכר. השיא שלי, אחרי 10 דקות משחק, עומד על שרשרת של 1164, אבל בעבר כבר עברתי את ה-2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully