וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודרן טוקינג לישראל

נרקיס טפלר

22.5.2008 / 15:20

חצי צמד היורופופ הגרמני, תומאס אנדרס יגיע לשתי הופעות ביוני ביחד עם הרכב הדיסקו הצרפתי אוטוואן

זה אולי נראה כמו מערכון מ"ארץ נהדרת" (למעשה היה כזה מערכון ב"ארץ נהדרת"), אבל זו באמת לאמיתה -במסגרת תקופת הרטרו שלא חלפה מעולמנו, הנה לכם עוד הרכב שנזכר להגיע לישראל שנים אחרי הפירוק. הישר משנות השמונים והפלצט מגיעי אלינו תומאס אנדרס, חצי הצמד מודרן טוקינג, לשתי הופעות,ב-12 ליוני באמפיתיאטרון בקרית מוצקין, וב-14 ליוני בהיכל נוקיה תל אביב.

למישהו יש דז'ה וו? ובכן, לא בכדי. לפני שנתיים כבר הבטיחו לנו מופע אך לבסוף הוא בוטל. כעת מוסרת ההפקה, תאמינו או לא, שעכשיו זה סופי. על אותן הבמות בדיוק יופיעו יחד עם דיבור חדיש" הלהקות אוטוואן (עם הלהיטים שלא ייאמנו "D.I.S.C.O", "Hands Up" ו-"Tes OK", ששום קלאב מד אינו שלם בלעדיהם) ואייאפשן. ההפקה הבטיחה 3 שעות של להיטי פופ ודיסקו. לנו נראה שזוהי בהחלט העונה של חובבי האירוויזיון.

אנדרס מסר שהוא רצה להגיע לישראל ולהיות הראשון לברך את ישראל לרגל חגיגות ה-60. "זה זמן רב שאני רוצה לבוא להופיע בישראל ולבקר בירושלים ובנצרת, היה לי חלום להגיע לארץ הקודש והחלום מתגשם סוף סוף". הוא גם הוסיף שהוא מתכנן לפגוש אמנים ישראלים לשיתופי פעולה, אז אם אתם בעניין, הנה ההזדמנות שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully