וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייפרס היל לישראל

25.5.2008 / 9:39

הרכב ההיפ-הופ שלא עולה לבמה בלי באנג ביד יגיע להופעה אחת בסוף יוני בגני התערוכה

סייפרס היל, הרכב ההיפ-הופ הסטלני מקליפורניה, יגיע לישראל להופעה אחת בגני התערוכה ב-30 ביוני.

השלישייה, שמונה את סן-דוג, בי-ריל ודי ג'יי מאגס, הוציאה את אלבום הבכורה שלה בשנת 91, ממנו זכור בעיקר "How I Just Could Kill A Man" ושנה לאחר מכן הוציאה את אלבומה השני (והטיפה פחות טוב והארדקורי אבל הרבה יותר להיטי ומצליח) "Black Sunday" - אחד מאלבומי ההיפ-הופ הראשונים שנכנסו הישר למקום הראשון במצעד הבילבורד האמריקאי.

האלבום הנפיק שלושה להיטי ענק - "Insane in the Brain", שהיה הסינגל הראשון ועד היום נשאר השיר המוכר ביותר של ההרכב, וכמו כן "We Ain't Goin Out Like That", שכלל את אותו טריק, רק משוכלל יותר, ו-"When the Shit Goes Down".

אחרי הצלחת הענק נשאר סייפרס היל הרכב קאלט בעיקר. האלבום השלישי שלהם "Temples of Boom" היה אפל וקודר יותר -ככל הנראה פרנויה סטלנית - וכך גם האלבום הרביעי, שהגיע ארבע שנים מאוחר יותר, אחרי שמאגס העביר את זמנו בפרויקטים עצמאיים שונים.

האלבומים האחרונים של סייפרס היל, ביניהם "Bone&Skull" השאפתני והכפול (בו הוקלט חצי ממנו עם להקת מטאל) ו"Till Death Do Us Part" (בו הם סימפלו את "גאנז אוף בריקסטון" של הקלאש לאחד משירי ההיפ-הופ הגדולים של העשור - "What's Your Number"), המשיכו את הפלירטוט של סייפרס היל עם רוק, אותו התחילו ב-94', בפסקול המעולה של הסרט הזניח "ג'אדג'מנט נייט", שם שיתפו פעולה עם סוניק יות' בשיר פגז ועם פרל ג'אם בשיר סתמי למדי.
בכל מקרה, וואלה! תרבות מרימה שאכטה לכבוד הגעתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully