וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והקרטופלעך

עומר בכר

25.5.2008 / 11:35

הוא הניח תפוח אדמה במרכז המדורה, אבל לא ידע שבדרך לאכול אותו ייצטרך עומר בכר להגן על החופש שלו. של כולנו

X מסמן את האוצר

אחרי ציפייה ארוכה הגיע למסכים הטריילר שחיכיתי לו מאז שנת היובל למדינת ישראל," X-Files 2", הידוע גם בשמו הרשמי: "The X-Files: I Want To Believe".

לאחר חודשיים שבהם רץ ברשת בוטלג של הטריילר כפי שהוצג באחד מיני פסטיבלי הקומיקס והפנטזיה והמפיקים דאגו לצנזרו מהיוטיוב בהצלחה מרובה הגיע הדבר. האמיתי ורבותיי - האמת שם בחוץ. כאדם משוחד אני מנסה לשפוט את הטריילר בעיניים ביקורתיות יותר ואכן הוא לא חף מטעויות ובעיקר לא נותן לנו קו עלילה להיאחז בו, אבל בשניה שבה שומעים את נעימת הנושא, קיבלתי פלאשבק לשנות התשעים ואני חושב ששמעתי קרע בג'ינס.

פרצופם המוכר של דייויד דוכובני המתקמבק וג'יליאן אנדרסון הכבר קצת פחות לוהטת משולב באווירה פרנואידית כרגיל, תזזיתיות וקונספירציות בשפע שמבטיחה שהיה שווה לחכות 10 שנים להמשך. מעניין לראות כיצד תיראה האפלה בעידן בו "אבודים" המציאו את הז'אנר מחדש.

ציון טריילר: האמת שם בחוץ.
קהל יעד: מעריצי הסדרה ומשתתפי קומיקונים למיניהם.

העיר התחתית

הטריילר שהכי הפתיע אותי השבוע הוא לסרט מדע בדיוני בשם "City of Amber". רוב הטריילר מספר את העלילה וטוב שכך, כיוון שהשם הוא די אמורפי מחוץ לקונטקסט. מדובר בעולם עתידני שבו הוקמה עיר מתחת לפני האדמה, שנועדה לשמור על בני האדם בחיים. הסיבה שבגינה התושבים נאלצו להתחבא לא נחשפת, אך ידוע שהעיר תוכננה לתפקד במשך 200 שנה בלבד וכעת חבורה של צעירים מנסה למצוא את דרך המילוט ממנה. בדרך יש גם את ביל מארי (בתפקיד הרע) וטים רובינס (בתפקיד הטוב החכם ובעל הניסיון).

הטריילר נראה מעניין ומרתק ויש סיכוי שנזכה לצפות בסרט הרפתקאות שבו אנו עוברים עם הגיבורים מחידה לחידה עד לסוף הטוב כמובן. יש לקוות שנזכה ליותר "אוצר לאומי" (הראשון כמובן) ופחות "צופן דה וינצ'י". בכל אופן, צופה אחד כבר יש להם.

ציון טריילר: מגיח משום מקום ומפתיע לטובה.
קהל יעד: חובבי סרטי הרפתקאות ופנטזיה.

ביצית הפתעה

ובצד היותר קליל של הקדימונים, סרט חדש בכיכובה של הת'ר גראהם בעל השם שהוא משחק מילים מוצלח למדי "Miss Conception" עושה רושם כצרור של כיף. גראהם היא רווקה לקראת גיל המעבר, שרופא הנשים שלה מעמיד אותה בפני עובדה לא נעימה – נותרה לה עוד ביצית אחת בסל ואם היא רוצה להיות אמא ביולוגית אי פעם, היא צריכה לפעול מהר מאוד, כלומר שבועיים.

כך מתחיל המרדף שלה ושל זוג חבריה שנרתם למשימה למצוא את הגבר שיסכים להיות אם ילדיה תוך שבועיים היכרות. מלבד העובדה שאני לא רואה מה הקושי לבחורה כמו גראהם למצוא גבר שיסכים לכך, הסרט נראה משעשע מאוד ואמנם עובד חזק על הומור סטריאוטיפים של יחסי נשים-גברים, אבל כך גם "סקס והעיר הגדולה" ואתם לא שומעים אותי מתלונן לרגע על שובן של הבנות.

ציון טריילר: תעשה לי ילד.
קהל יעד: נשים והחברים הנגררים שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully