וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואלס עם באשיר" פייבוריט

נרקיס טפלר

25.5.2008 / 13:44

סרטו המעלף של ארי פולמן הוא המועמד הבכיר לזכות בדקל הזהב, הפרס הגדול של פסטיבל קאן. כך לפחות על פי סוכנויות הידיעות הגדולות

ואלס עם באשיר ממשיך לכהן בכותרות. בטבלאות ההימורים על הסרט הזוכה בדקל הזהב – הפרס הגדול של פסטיבל "קאן", נמצא הסרט הדוקומנטרי המונפש של ארי פולמן, "ואלס עם באשיר".

הנה לכם תקציר, מה הסוכנויות ושאר האתרים הגדולים חושבים על הגאווה הלאומית שלנו, אם מותר כבר לקרוא לו ככה.

ה- BBC מהמר על "ואלס" כסרט הזוכה של השנה. על פי האתר, הסרט, שעוסק בטווח במזרח התיכון, עומד לזכות בפרס הרשמי והמשמעותי ביותר בתחרות. על פי דיווחים מהשטח הסרט זכה לתשואות שנמשכו מעל ל-25 דקות, שהופסקו בכוח רק על מנת לאפשר הקרנה לסרט נוסף שתוכנן לאותו אולם.

france24, אתר החדשות של צרפת, שבימים כתיקונם, או הימים של לפני סרקוזי, לא כל כך מתה עלינו, אמר שהתשובה ההגיונית ביותר לשאלת מיליון הדולר הוא הסרט "ואלס". "פולמן" לא מצלצל כמו שם של יהודי? מצד שני, יתכן שהסרט מספק שמאלנות במינונים שאפילו את הצרפתים שברו, או, שהוא פשוט סרט ממש מוצלח?

לפי סוכנות הידיעות רויטרס, רוב הפסטיבל הוא לא משהו בכלל, אבל יש היילייטס, ונחשו מי עשה את זה שוב? "ואלס עם באשיר".

ואם בכל זאת הביקורות טועות? מי יקבל את התואר הנכסף? סוכנות הידיעות הצרפתית טוענת שיש מלחמה צמודה בין "באשיר" לבין "Changeling" של קלינט איסטווד הגדול עם אנג'לינה. אז איך שלא תראו את זה, פולמן עומד במקום לא רע בכלל, בעיקר אם אנג'לינה נושפת בעורפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully