וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות ושובו של האינדי

נרקיס טפלר

26.5.2008 / 15:45

"אינדיאנה ג'ונס" הרביעי הרוויח, תחזיקו חזק, 126 מיליון דולר בסוף שבוע אחד. בגזרת הכשלון - "ספיד רייסר", מבית היוצר של ה"מטריקס", מיצב את עצמו סופית כפלופ מטורף

"אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגלות הקריסטל" אולי לא לקח את הפרס הגדול בקאן, אבל נראה שזה לא מזיז לקהל האמריקני, שהטיס אותו לראש רשימת שוברי הקופות בארה"ב. "אינדי 4" הכניס – אתם יושבים? – 126 מיליון דולרים לכיסו של ספילברג בסוף שבוע אחד. טוב, לא בדיוק לכיסו, אבל למה להיות קטנוניים. אותנו, כמובן, זה לא מפתיע, ואפילו נהמר שהוא הולך להישאר שם מספר שבועות נוספים.

"סיפורי נרניה – הנסיך כספיאן" לא הצליח לשמור על מעמד המלוכה שלו משבוע שעבר בראש הטבלה, וירד למקום השני. עד כה גרף כספיאן כ-91 מיליון דולר, ושוב, לא היינו מתנגדים לקבל איזה נתח מכל זה, אבל בהשוואה לשבוע הקודם, בו הרוויח הסרט חמישים אחוז יותר ממה שהרוויח בסוף השבוע הנוכחי, זה קצת מאכזב.

במקום השלישי של טבלת שוברי הקופות בארה"ב נמצא "איירון מן". איש הפלדה כבר מזמן יכול להרשות לעצמו זהב משובץ יהלומים, עם הסכום שצבר במהלך ארבעת השבועות האחרונים – 252.2 מיליון דולר.

במקום הרביעי תוכלו למצוא את הקומדיה הרומנטית של היפה והחתיך, "מה שקורה בווגאס". צבירת הדולרים לא השתנתה משמעותית משבוע שעבר, ובעצם רק 14 מיליון דולר נוספים נכנסו לקופת ההפקה. מה שאומר, שעד כה הרוויח הסרט כ-54.2 מיליון דולר. מתי עניין ה"סוף הטוב" יפסיק לשבות את ליבנו?

"ספיד רייסר", האח הקטן והלא מוצלח של ה"מטריקס" מבית היוצר של האחים וואשובסקי צנח למקום החמישי, וגם לא הביא לאחים מספיק כסף כיס. אחרי שלושה שבועות בטבלה, הוא גרף רק 36.1, שבהשוואה ל"מטריקס" (וקשה להימנע), זה ממש, אבל ממש, מעורר מבוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully