וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הבימה מאיימים בשיבושים

נרקיס טפלר

26.5.2008 / 17:11

בתיאטרון הבימה הוחלט על שינוי ארגוני בלי משא ומתן עם נציגות העובדים, שמאיימים בעקבות זאת לשבש הצגות ופרוייקטים החל מהשבוע הבא



בעקבות שינוי ארגוני שעתיד להתבצע בתיאטרון הבימה, שנעשה ללא משא ומתן מטעם ההנהלה עם נציגות העובדים וחתימה על הסכם קיבוצי כפי שסוכם, מאיימים 160 עובדי התיאטרון לפתוח בשיבושים החל מהשבוע הבא. העובדים מאיימים לעכב הצגות ופרוייקטים בהן משתתף התיאטרון, ואף להתחיל הצגות במועד מאוחר יותר, עד שתיכנס הנהלת התיאטרון למשא ומתן להסדרת זכויותיהם.

לפני כחודשיים אישר ביהמ"ש העליון את השינוי הארגוני בהבימה, מגוף המנוהל על ידי כונס הנכסים הרשמי המשמש כנאמן הציבור יחיד של התיאטרון, לחברה לתועלת הציבור הבימה בע"מ. בנוסף, סוכם בין הנהלת התיאטרון לבין איגוד האומנים של ההסתדרות כי תוך 30 יום ייכנסו למשא ומתן על הסכם קיבוצי להסדרת תנאי העבודה בתיאטרון – כל זאת לפני ביצוע השינוי הארגוני.

בשבוע הקרוב אמורים להתקיים שני פרוייקטים גדולים בהשתתפות הבימה, פסטיבל ישראל, ואירוע לציון 40 שנה לאיחוד ירושלים. האירועים עתידים להתקיים בגן סאקר בירושלים. איגוד האמנים יערוך אסיפת הסברה לעובדים ביום פתיחת האירוע בגן סאקר.

דוד גלנוס, יו"ר איגוד האומנים בהסתדרות, אומר היום: "אנו קוראים להנהלת הבימה להיכנס איתנו למשא ומתן מיידי. כל שיבוש של העובדים עלול להשפיע על זמני ההצגות ואף על עצם קיומן".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully