וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על קוצו של

נרקיס טפלר

30.5.2008 / 8:24

יוד - ליין טכנו והאוס אינטילגנטי וחם - יחגוג הלילה שנה להיווסדו. אביחי פרטוק, המוח שמאחורי והדי ג'יי בפרונט, מסביר איך ולמה

הרעיון

הרעיון מאחורי יוד היה בהתחלה ליצור קו דומה בין כל האספקטים של המסיבה, החלל, המוזיקה, הויז'ואל ארטס והשיווק של המסיבה, שכולם ידברו באותה שפה וייתרמו לאווירה של המסיבה עצמה. הכיוון הוא משהו נקי, פשוט סאונד טוב, חלל מרובע (לבונטין), מוזיקה חמה וכו'. פאג, למשל, שזה עוד ליין שאני חלק ממנו, מגיע בגישה שונה; מנקודת מוצא של פא ולעשות שמח. הוא עדיין דואג שומר על צביון לא מיינסטרימי, אבל המפיקים עובדים מאוד קשה כדי לעשות את זה בצורה הכי צבעונית ומטורפת שהם יכולים.

הקהילה

בארץ נוצרה הפיקציה שהומואים מקובעים על ז'אנר ספציפי ולא מתחשק להם לשמוע דברים אחרים וכו'. אבל זו לגמרי פיקציה. משחר הימים כל מוזיקת מועדונים שהפכה לשם דבר התחילה במסיבות גייז. וגם אם אפשר לומר שרוב אוכולסיית הגייז תעדיף מיינסטרים, אין לזה שום קשר להיותם גייז זה רק פועל יוצא לזה שרוב האוכולסייה מעדיפה מיינסטרים. אם נשווה את חובבי מוזיקת השוליים ההומואים לחובבי מוזיקת השוליים הסטרייטים, אז נראה לי שהראש של הגייז בסופו של דבר יותר פתוח. בכל מקרה, הקהל ביוד הוא מעורב, שזה משהו ששאפתי אליו מהיום הראשון והופך את האווירה ליותר מיוחדת.

שיאים

מחד אני כן יכול לומר שכל מסיבה הרגישה שהיא מתעלה על קודמותיה, אבל ייתכן שזה כל פעם האלכוהול מדבר מחדש. הליין בסך הכל גדל, מתעצב ומקבל מקשה יותר מדויקת וזה מגניב לגמרי. אם אני צריך לבחור מסיבה, אז נראה לי שהייתי בוחר את הראשונה עם אנה מפאקוטק, וחיים אביטל. המסיבה נראתה בדיוק כמו מה שדמיינו כשעבדנו על ההפקה; היה לזה את הקסם הראשוני שאי אפשר להתעלות עליו כנראה.

העתיד

אין לי תחזיות מרחיקות לכת ושינויים משמעותיים שאני רואה באופק. מינון המסיבות ימשיך להיות אותו דבר, ואותם אנשים ימשיכו לעבוד על אותם דברים. עם הפלאיירים כנראה נתחיל סדרה חדשה עכשיו, אחרי שהוצאנו והכנסנו יוד לכל ומכל איבר גוף אפשרי. וגם כמה לא ממש אפשריים למעשה. אבל זה נטול לגמרי בידיו של Jewboy (המעצב הגאון. נ.ט), שייחיה. מבחינת העתיד של הליין יש גם את כל השיח המוזיקלי, משהו בין טכנו להאוס, חזרתו של ההאוס לרחבות וכו', אבל שיחות ז'אנרים זה הדבר המשעמם ביקום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הלילה

הפתיח זה יותם אבני, שהוא אחת התופעות הפחות ברורות במדינה, הוא בן 20 בסך הכל, הכלבלב, ומדובר בדי.ג'יי ומפיק מאוד כישרוני, ויותר מכך עם סאונד מאוד מסוים ומהודק, שזה משהו מאוד לא שכיח לאנשים בתחילת דרכם. וגם יצאו לו עכשיו ארבעה קטעים חדשים למכירה באתר המוזיקה האלקטרוניתBeatport, אז כל מי שבא לו לפרגן מוזמן לחפש שם Yotam Avni ולרכוש איזה קטע בדולר תשעים ותשע.

המנה העיקרית תהיה מילטון ג'קסון, שמבחינה מוזיקלית מאוד מתאים לכיוון של יוד - הוא מאוד כישרוני ויצירתי, אחד מיוצרי ההאוס הפוריים והאהודים כיום והוא אפילו סקוטי. שזה כבר נקודות זכות. התוספות זה אני ודיפה ובנוסף, כמובן, וי.ג'יי ליאור שדה, מסטודיו לוויתן, בהקרנה על שני מסכים.

בונוס: רשימת השירים לסט של אביחי פרטוק

1. Johnny D - Tramodyssee [Oslo]
2. Rozzo - I Wish I Was A Cat [Trackdown Records]
3. Daclip - Vanity (Alex Douche Remix) [Deepology Digital]
4. Dirty Gringo - Circus Freak [Honchos Music]
5. Peace Divison - Gotta Have You [Low Pressing]
6. Loco Dice - Pimp Jackson Is Talking Now!!! {Desolat]
7. Radio Slave - What Happened? [Rekids]
8. Milton Jackson & Sei A - Jinzou [Manuel Tur Remix]
9. Milton Jackson - Ghost In My Machines [Freerange Records]
10. Audion - Billy Says Go [Spectral Sounds]
11. Robert Babicz - A Night In Melbourne [Treibstoff]
12. Jordan Fields - Zoning Out [Acid Label]
13. Milton Jackson - Randoms [Tronicsole]
14. Len Faki - My Black Sheep (Samuel L. Session's Choice Mix) [Figure]
15. Sara Galli & Matteo Matteini - Confident [Hotfingers]
16. 51 Days - Tracktion [Touche]

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully