וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק והקונדומט

עומר בכר

1.6.2008 / 15:51

הוא נשבע שבשום פנים לא יביא ילד לעולם שכולו הרס ומלחמה, אלא שברגע האמת לעומר בכר לא נשארו מטבעות בכיס

למטה מתחת

השבוע עלה טריילר לסרט בשם אוסטרליה. על אף החיבה הרבה ליבשת התחתית, הטריילר עושה לה עוול ובתור משרד התיירות האוסטרלי הייתי שוקל הפעלת סנקציות חריפות כלפי הנוגעים בדבר. טריילר אניגמטי משהו, שמסרב להעביר מידע עלילתי נוסף שלא נחשף כבר בשם הסרט. אכן, מדובר בסרט על אוסטרליה וניתן להבין שמדובר גם בימי מלחמת העולם השניה, עת היפנים היו עדיין הרעים (זה אומר לפני שהם המציאו את הנינטנדו) ויו ג'קמן צריך להגן על מולדתו ואהובתו ניקול קידמן מאימת המלוכסנים. מעבר לזה, אין שם הרבה. נעימה דרמטית, סוסים, אבוריג'ינים, טבע פראי וכמה מטוסי קרב אבל לא סיפור קוהרנטי להיאחז בו. סרט אפי על יבשת הקנגורו נשמע מעניין כשלג דאשתקד, באנטרקטיקה. הסיפור הופך למפתיע יותר כשלוקחים בחשבון שבמאי הסרט הוא באז לוהרמן, שאנמיות היא הדבר האחרון שאפשר להגיד על הסרטים שלו ("רק לרקוד", "רומיאו ויוליה" ו"מולאן רוז'"). זה אומר שאולי הסרט יפתיע לטובה, אבל מצד שני שהטריילר הרבה יותר מחורבן.
ציון טריילר: רע כמו המבורגר על סלק
קהל יעד: אוסטרליופילים

לא ממש בעניין

"He's Just Not That Into You" הוא סרט קומי, שמבוסס על ספר בעל שם זהה ומציג את עולם הזוגות של בני 30++ בצורה – כך על פי הטריילר לפחות – משעשעת. ג'ניפר אניסטון, אחת שהרוויחה כמה שקלים מהשילוב של קומדיה, זוגיות ושנות השלושים, מופיעה כאן לצד שחקנים מפורסמים רבים כמו גם סקרלט ג'והנסן, בן אפלק, ג'ניפר קונלי, במה שנראה כמו סיפורים משעשעים שמסופרים במקביל .

הבאסה היחידה בטריילר היא הפסקול. שימוש ב-"Friday I'm In Love" של הקיור שלא לצורך אירוניה, הוא פשע עריכתי מדרגה ראשונה. שלא לומר על הפיכת הסרט לאנכרוניסטי במחי שלושה תווים ראשונים, קל וחומר לאור העובדה שהקיור הוציאו סינגל חדש החודש, שמנסה להיות "שישי מאוהב" של שנת 2008.

ציון טריילר: מלבד הפסקול, נראה מאוד משעשע
קהל יעד: זוגות

אחיזת חנק

הנה משהו שעתיד להפוך לקאלט – "Choke" הוא סרט אינדי שאף זכה בפרס בפסטיבל סאנדנס האחרון ומספר את סיפורו של אדם המכור למין. אמנם התעסקו בקולנוע ובטלוויזיה לא פעם בהתמכרות המרתקת הזו אך הפעם מדובר במשהו אחר לגמרי. ראשית מדובר בקומדיה וככזו הטריילר עושה את העבודה בצורה מושלמת ובשתי דקות מצליח להצחיק ושנית, מדובר באנטי גיבור הקלאסי שלא ממש מתנצל על מעשיו השפלים. המנטרה שמוליכה אותו בחיי היומיום, היא: "מה ישו לא היה עושה?". השחקנים האנונימיים לא גורעים מהתסריט הטוב שמבוסס על ספרו של צ'אק פלאניוק הסופר של "מועדון קרב" (קבוצות תמיכה, אתם יודעים), דבר שכנראה אומר את הכל.

השימוש בשיר הגאוני "Satan Said Dance" של Clap Your Hands and Say Yeah סתם את הגולל על עניין טיבו של הסרט – יהיה מצוין.

ציון טריילר: קאלט בהתהוות.
קהל יעד: אנשים שאהבו את מועדון קרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully