וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה בביוף נפרדת

נרקיס טפלר

1.6.2008 / 16:17

רגע לפני שהיא עוזבת לארצות הברית, תופיע מחר נועה בביוף בבארבי. רגע לפני שהיא מופיעה, היא דיברה איתנו

נועה בביוף, נסיכת האינדי המקומית, עומדת לפרוש כנף ולעוף לארצות הברית לסיבוב הופעות, שיתופי פעולה עם מוזיקאים מוכרים, יצירת קשרים חדשים ואולי גם אלבום חדש. מחר היא תערוך הופעת פרידה ורגע לפני היא אפילו הספיקה לזרוק לנו כמה מלים.

"אני מצפה בעיקר להתפתח", אומרת בביוף, "מקווה להגיע לקהל חדש, להשתלב וליצור שיתופי פעולה עם מוזיקאים שונים". בסיבוב הופעות שתקיים ביוני בארה"ב היא תופיע עם ג'אנה האנטר, מוזיקאית עצמאית, שמאוד מוערכת בעיניה. בעיקר היא מקווה שאנשים במדינה שנתנה לה השראה יאהבו את המוזיקה שהיא עושה.

"זה מקום שהרבה מוזיקאים נמצאים בו" היא מספרת על פילדלפייה, המקום בו היא עומדת לגור. "זו עיר שהיא צומת של אמנים שמופיעים וגרים בבתים משותפים". אלבום הבכורה של בביוף, שיצא בשנה שעברה סחף אחריו לא מעט תגובות מעבר לים, וכמו שהיא מעידה "יש קבלה גדולה ונטולת שפיטה. ברור להם שאני באה ממקום אחר, אם אוהבים מגיבים בחום ובזה מסתיים העניין".

בארץ, כמו תמיד, הסדברים קצת יותר מורכבים ואיטיים. "זה כמו קשר שנבנה" היא מתוודה, "לא יודעת אם עדיין אפשר להשתמש במושג הצלחה, אבל זה בתהליכי בנייה".

מחר (שני) תתקיים בבארבי הופעת הפרידה של בביוף בה ישתתפו ערן צור, יאיר יונה, רוקפור וכמובן עמית ארז. "יהיה אחר", בביוף אומרת למי שמצפה להופעה הקבועה, "ויהיו כל מיני שיתופי פעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully