וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיס מעריצים את קונדוליסה

נרקיס טפלר

1.6.2008 / 18:19

להקת קיס התקשרו למזכירת המדינה של ארצות הברית וביקשו ממנה להיפגש. רייס, שהיתה בסך הכל בארבעה מופעי רוק כל החיים: "היה ממש כיף"

קונדוליסה רייס, מזכירת המדינה של ארצות הברית, היתה רק בארבעה מופעי רוק בחייה, אבל להקת קיס בכל זאת חושבים שהיא די מגניבה. לאחר יום ארוך בועידה הלאומית בעירק, רייס סעדה בשלישי בערב עם השר השוודי קארל בילדט, ופתאום קיבלה שיחת טלפון מחברי קיס, שבדיוק היו בבירה הנורדית בסיבוב הופעות ורצו לפגוש אותה, כך מסר העוזר שלה.

רייס ועוזרה חזרו למלון ונפגשו עם כוכבי הרוק בחדר הכנסים, שם הצטלמו לכבוד האירוע המיוחד, כשחברי הלהקה היו נקיים מאיפור הפנים בשחור לבן אותו הם נוהגים לעטות כסימן ההיכר של הלהקה. "היה ממש כיף לפגוש את קיס וג'אן סימונס", אמרה רייס לעיתונאים בטיסה בדרך לאיסלאנד בשישי.

רייס, שמנגנת על פסנתר ואף שקלה קריירה מוזיקלית, אמרה לכתבים שהיא נהנית "מכל סוגי המוזיקה". ובנוגע לעובדה הטרגית שהיא טרחה להגיע רק לארבעה מופע רוק כל חייה, מדובר במופעים הבאים: בגיל 10 היא ראתה את פול רוור והריידרס. בגיל 16 היא ראתה את Smokey Robinson and the Miracles, מאוחר יותר היא ראתה את Earth Wind and Fire, והיא אמרה שהיא הייתה גם בהופעה של 2U.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully