וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות והעיר הגדולה

נרקיס טפלר

2.6.2008 / 15:26

קארי בראדשו נתנה בראש לאינדיאנה ג'ונס, ו"סקס והעיר הגדולה" עשה היסטוריה בתור סרט הבנות שהרוויח הכי הרבה אי פעם בשבוע הראשון ליציאתו

בשבוע שעבר היה זה "אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגלות הקריסטל" שכיכב בטבלת שוברי הקופות של ארה"ב. הסרט גרף סכומי עתק מהשנייה שיצא למסכים והיה נראה שהוא הולך להמשיך בדרך הזאת, אלא שנשות ארצות הברית הצביעו בעקביהן, והכניסו 55.7 מיליון דולר לקופת ההפקה של "סקס והעיר הגדולה" כבר בסוף השבוע הראשון להקרנת הסרט. מדובר בהיסטוריה - "סקס והעיר" הוא הסרט המוגדר כסרט בנות הכי רווחי אי פעם, בסוף השבוע הראשון להקרנתו. רק תחשבו כמה זוגות סטילטו שרה ג'סיקה פארקר היתה יכולה לקנות בסכום הזה.

"אינדיאנה ג'ונס" הרביעי, לעומת זאת, הרוויח בשבוע הנוכחי והשני להקרנתו רק 46 מיליון דולר, שזה בערך 10 מיליון פחות מ"סקס והעיר". לא נראה שההפקה יצאה בהפסדים כלשהם, אבל מי לא היה שמח לעוד קצת כסף לבזבוזים?

במקום השלישי בטבלה עומד הסרט (כנראה) הכי מפחיד שתראו השנה, "הזרים". מדובר – איך לא – בסרט על זוג שנוסע לחופשה במקום מבודד, שם תוקפים אותו שלושה יצורים לא מזוהים. עד כמה שכל זה נשמע לכם מוכר, אחוזי האימה צפויים להיות גבוהים מהרגיל. תזכרו שהזהרנו.

במקום הרביעי נח על זרי הדפנה "איירון מן", שיורד לאט ובזהירות מראש הטבלה. אחרי שבטקס פרסי הסרטים של MTV הכתירו אותו אתמול כסרט הכי טוב של הקיץ עד עכשיו, הוא הרוויח בסוף השבוע האחרון עוד 14 מיליון דולר, ובסך הכל 276.6 מיליון דולר בחמשת השבועות שעברו מאז שיצא לאקרנים.

"סיפורי נרניה – הנסיך כספיאן" ירד מהמקום השלישי ישר לחמישי בטבלה, עם 13 מילון דולר בסוף השבוע האחרון, ובסך הכל 115.6 מיליון דולר במהלך שלושת השבועות להקרנתו. זה הזמן להיפרד יפה ולומר שלום, כי בטח כבר לא נראה אותו בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully