וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

כושר עם פודלים, כל העובדות על וין דיזל והמיזם של אולפני סאות' פארק. דניס ויטצ'בסקי באזורי הספר של הרשת

מזיע כמו כלב

העונה השנייה של "לרדת בגדול" החלה לא מכבר, ואמורה לדרבן את כולנו להיכנס לכושר ולרדת במשקל. על פניו, עצם העובדה שהתוכנית הזו קיימת היא ביזארית מספיק, אבל בואו ונכנס לפרופורציות: לפחות אין שם פודלים מרקדים. בתוכנית כושר יפנית ביזארית, לעומת זאת, דווקא יש. ואפילו המנחה לבושה כמו פודל. וזה מפחיד. ממש, ממש מפחיד.

בין וין דיזל ליאיר לפיד

בשבועות האחרונים, נוכחתי לגלות שרבים מכם לא מכירים את עובדות החיים הבסיסיות, כמו העובדה שבננה היא דשא, שמעון בן צבי לא היה נשיא אלא ראש העיר הראשון של גבעתיים ואם מסדרים את האותיות בשמו של וין דיזל מחדש, מקבלים את המשפט המטריד "I end lives".

עובדות על אנשים כמו וין דיזל וצ'אק נוריס הפכו כבר מזמן לדבר מוכר בין הגיקים של האינטרנט, אך הקהל שלא מעורה בתרבות הזו, לא מכיר את הגיבורים האמיצים שלה. אם גם אתם עוד לא יודעים את הפרטים המפתיעים על דיזל, נוריס ויאיר לפיד, תקליקו.

פארק הקופים

אני לא חושב שצריך הרבה מאוד הסברים לקישור הבא שלנו – מהקישור עם התוכן הביזארי והמצחיק ביותר באינטרנט, שנובע מכך שרובו הוא פרי מוחותיהם הקודחים של מאט סטון וטריי פארקר. שני אלה הם האנשים שמאחורי "סאות' פארק", והקישור הוא לאתר ששמו South Park Studios

באתר הזה תוכלו למצוא משחקים, חדשות, הורדות ודברים אחרים אותם אפשר למצוא בכל אתר מעריצים, רק שכאן יש גם את כל פרקי הסדרה, בחינם ובאופן חוקי לגמרי. אז אם יש לכם חצי שעה פנויה, מצאו פרק שעוד לא ראיתם ותתחילו ליהנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully