וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלק רביעי לשליחות קטלנית?

נרקיס טפלר

4.6.2008 / 12:07

שמועות עקשניות בבלוגספירה טוענות כי מסתמן חלק רביעי לסדרת הסרטים "שליחות קטלנית"

מה שהתחיל כשמועה כמעט בלתי אפשרית, הסתבר כהגשמת חלום למאות אלפי מעריצים וגיקים ברחבי הרשת. אחרי שלושה סרטים וסדרת טלוויזיה כושלת למדי, מסתמן כי עומר להיות המשך לטרילוגיית האימה/ מתח/ פעולה העתידנית המוצלחת בכיכובו של ארנולד שוורצנגר, "שליחות קטלנית", או בלעז "Terminator" (ואנחנו מודעים לזה שאם יהיה סרט רביעי זו כבר לא תהיה טרילוגיה). הסרט הראשון בסדרה, "שליחות קטלנית", יצא בשנת 1984, המשיך לעוד שני סיבובים – אחד מרהיב, השני מאכזב - "Terminator 2: Judgment Day" ב-1991, ו"Terminator 3: Rise of the Machines" ב-2003. בקיץ 2007 נעשה ניסיון לתרגם את דמויותיהם של המחסל, ג'ון ושרה קונור לסדרת טלוויזיה, "The Sarah Connor Chronicles", שלא ממש ממריאה (למרות שכנראה תמשיך לעונה שניה).

כרגע עדיין לא ידוע אם ג'יימס קמרון, יוצר הסדרה ובמאי שני הסרטים הראשונים (היעדרותו היא מה שמסביר את הפלופ של החלק השלישי) יביים בעצמו את החלק הבא. כמובן שגם נשאלת השאלה האם מושל קליפורניה יחזור לגלם את הדמות הקולנועית איתה הוא מזוהה יותר מכל (ובאופן אירוני גם מסמלת בכל סרט את ההתקדמות שלו בתוך החברה האמריקאית).

למי שצריך רענון קל הנה סיפור המסגרת של "שליחות קטלנית" רובוט מחסל הבנוי מרקמת תאים חייה על גבי שלד מתכתי, ובעל מראה אנושי מגיח מן העבר כדי לחסל את אמו של מנהיג המורדים העתידי, ג'ון קונור. לאורך שלושת הסרטים בטרילוגיה, נאבקו ג'ון ושרה קונור (לינדה המילטון, אשתו של קמרון) במחסלים מדגמים אחרים, ובסופו של כל סרט הוא ושמד או משמיד את עצמו, כאשר הסרט השלישי הסתיים במלחמה גרעינית, ממנה נצלו קונור וחברתו לחיים (קלייר דיינס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully