וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי הקופות יודעים קונג פו

10.6.2008 / 14:34

סרט האנימציה "קונג פו פנדה" נכנס לראש רשימת שוברי הקופות והדיח בשעה טובה את "סקס והעיר". סוכן המוסד של אדם סנדלר רק במקום השני

לראש רשימת שוברי הקופות בארצות הברית הגיע הסרט שמאכלס בתוכו את מיטב השחקנים. אלא שהפעם תוכלו רק לשמוע אותם, כי מדובר בסרט האנימציה לילדים ולחובבי הז'אנר - "קונג פו פנדה". הסרט בדיבובם של ג'ק בלאק, אנג'לינה ג'ולי, דאסטין הופמן, לוסי לו וג'קי צ'אן כבש את המסך הגדול והכניס לקופות כ-60.2 מיליון דולר כבר בשבוע הראשון להקרנות.

במקום השני שוכן הסרט החדש בכיכובו של אדם סנדלר. "אל תתעסק עם הזוהן". הסרט שגרף 38.5 מיליון דולר בשבוע הראשון להקרנות, מספר על סוכן מוסד שמזייף את מותו, ומגשים את חלומו לעסוק בעיצוב שיער בניו יורק.

"אינדיאנה ג'ונס וממלכת הקריסטל" יורדת למקום השלישי בטבלת שוברי הקופות, עם 253.0 מיליון דולר שהצטברו במשך שלושת השבועות מאז תחילת ההקרנות. בסוף השבוע הזה נרשמו הכנסות על סך – 22.7 מיליון דולר, שמסמנים את המשך הבאזז סביב הסרט.

הנשים והקוסמופוליטן נפלו שתי קומות, שזה קצת כואב על עקבים. "סקס והעיר הגדולה" הרוויחו כבר 99.1 מיליון דולר עד כה, אולם בהתחשב בעובדה שבשבוע הראשון שהסרט הוקרן הוא עקף בסיבוב את "אינדיאנה ג'ונס" הרביעי, הצניחה העצומה שלו בהכנסות מלמדת על חוסר שביעות רצון ממנו. איך שלא יהיה, שרה והבנות עדיין לא צריכות לחשוב פעמיים לפני הקנייה הבאה.

במקום החמישי עומד הסרט "זרים", שאמור להיות מותחן האימה של הקיץ. הסרט שבמרכזו זוג בחופשה במקום מבודד בו הוא פוגש ביצורים הזויים, גרף עד כה 37.2 מיליון דולר. תגידו יפה שלום, כי הוא לא יהיה בטבלה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully