וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייר לישראל

נרקיס טפלר

11.6.2008 / 13:14

צמד האלקטרוניקה הצרפתי יגיע לשתי הופעות בתחילת אוקטובר

אייר, הצמד הצרפתי שהמציא מחדש את האיזי ליסנינג והביא לנו את הפסקול הלוהט לרגעים משמעותיים, יגיעו לישראל לשתי הופעות שייערכו בהאנגר – 2.10, ובזאפה - 3.10. אם אתם מתקשים להאמין, ממש כמונו, כנסו לבלוג המפרט את סיבוב ההופעות או למייספייס שלהם, ושפשפו את העיניים.

ז'אן בנואה דנקל וניקולס גודין הקימו את אייר באמצע העשור הקודם, והיוו חלק ממה שכונה הגל הצרפתי החדש – יחד עם אטיין דה קרסי, דאפט פאנק ודימיטרי פרום פריס – כאשר הוציאו את אי.פי הבכורה שלהם "Premiere Symptoms" ומיד אחריו את אלבום הבכורה המלא שלהם "מון ספארי", שהפך לחביבם של בתי הקפה וחדרי השינה כאחד, ובצדק. האלבום הכיל להיטי ענק כמו "Sexy Boy", "Kelly Watch the Stars" וכמובן "All I need" (שהתבסס על סינגל מוקדם שלהם, שגם הופיע באוסף "סופר דיסקאונט"). אייר הציגו סאונד אלקטרוני-אנלוגי, שפלירטט עם פופ צרפתי משנות השישים ולא פחד גם לגעת בקיטש, אולם עם טוויסט מחוכם ומעודן.

אלבומם השני "אגדת 10,000 הרץ", היה קודר ומאתגר מקודמו והצליח מסחרית פחות, למרות שהיה לא פחות טוב (ואולי אפילו יותר), עם שני שיתופי פעולה מופלאים עם בק; האלבום השלישי (והמעולה גם הוא) "Talkie Walkie" החזיר את אייר למסלול הניצחונות המסחרי, בנוסף לחידוש המרענן שבו הם שרו בקולותיהם שלהם; בשנה שעברה, יצא אלבומם האחרון לפי שעה "Pocket Symphony".

בנוסף היה מעורב הצמד בפרויקטים כמו פסקול סרטה הארוך הראשון של סופיה קופולה "חמש ילדות יפות", פסקול סרטה השני "אבודים בטוקיו" ובפרויקט "City Reading" עם המשורר האיטלקי אלסנדרו בריקו.

לישראל יגיעו אייר ממש אחרי הופעות ברומניה ובסין.

  • עוד באותו נושא:
  • אייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully