וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגש ורוץ לרשת

נוסעים לאלבניה בקיץ ולא יודעים איזה הופעות יש בנמצא? דניס ויטצ'בסקי עם האתר שישיג לכם כרטיסים לפני הספסרים

כרטיס ברכה

לצערי הרב הקיץ הגיע. הצד החיובי הוא שאתו מגיעה גם העונה של החופשות בחוץ לארץ. כרטיסי הטיסה יקרים, אין מקום בבתי מלון ומרוב ששומעים עברית בכל עיר שנחשבת – תיאורטית - לחו"ל, קשה להבין אם אנחנו נמצאים באמסטרדם או בראשון לציון. אבל מה, הסצינה התרבותית שונה מאוד, ומספר הופעות המוזיקה הגדולות – רב הוא.

אחד האתרים הטובים ביותר בשביל בדיקה של לוחות הופעות על פי ערים או אמנים הוא Pollstar. באתר הזה לא תוכלו לקנות כרטיסים – את זה אפשר לעשות באתרים כמו Ticketmaster, אבל כאן תוכלו למצוא גם את ההופעות הקטנות שלא מצריכות קניית כרטיסים שבועות מראש.

דובל אנגרית

היפנים, הם מוזרים. לא, באמת, אמרתי זאת מספר פעמים ואגיד זאת שוב – האומה היושבת בארץ השמש העולה מפחידה אותי במוזרותה. וזה לא רק אנימה, דומו-קונים, 'באטל רויאל' או מספר מכונות המשקאות האוטומטיות ברחוב; המוזרות שלהם הרבה יותר בסיסית ומתבטאת גם באופן בו הם הולכים ומדברים, גם אם הם מדברים באנגלית.

בשביל האנגלית היפנית נוסד Engrish, אתר שמתעד את הניסיונות של היפנים (בעיקר) לתקשר עם העולם החיצוני בעזרת השפה האנגלית. שמו נגזר מהבלבול בין העיצורים R ו-L שמבצעים היפנים ואפשר לראות בתוכו את הכישלונות הגדולים ביותר בתחום הזה, החל מחולצות ורודות עם כיתובים כמו "סקס, גראס, נקמה", ועד לכיתוב "בבקשה אל תחצו מעקות, פן פתאומיות תתרחש".

שכר הלנה

מי שמכיר אותי, יכול להעיד שאני מאוד אוהב להתלונן. לא יודע אם זה עניין גנטי, או השפעה מצטברת של המים אותם שתיתי בעיר הפולנית-לשעבר בה גדלתי, וזה גם לא באמת משנה. מה שכן, אחד הדברים האהובים עלי מאז ומעולם היה לכתוב מכתבי תלונה לארגונים כאלה ואחרים ולחכות לתשובתם האפולוגטית.
אלא שבזמן האחרון קצת נמאס לי מכל הפרוצדורה. אין לי כח לנסח את מכתבי התלונה האלה, ואין לי גם כח לחכות לתשובה בשביל להתלונן גם עליה. למזלי, הומצא באינטרנט מחולל התלונות האוטומטי – מערכת המסוגלת לחבר תלונות מרשימות, כשכל מה שדרוש מכם זה למלא את שם האדם או הארגון שפגע בכם ולציין את מספר הפסקאות הדרוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully