וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרפתים חוגגים לנו 60 בקלאסה

נרקיס טפלר

12.6.2008 / 12:31

המכון הצרפתי יקיים את אירועי הרמוניה 60 במסגרתם יתקיימו שיתופי פעולה קלאסיים בין מוזיקאים ישראלים לצרפתים

לרגל חגיגות ה- 60 לישראל, שמסרבות להסתיים, יקיים המכון הצרפתי עונה מוזיקלית מיוחדת – "הרמוניה 60", שתתפרס על פני החודשים יוני-ויולי ותכלול הופעות בכל רחבי הארץ: הן בערים הגדולות חיפה, תל אביב, ירושלים, ואף בערים רבות נוספות בצפון ובדרום הארץ.

"הרמוניה 60" היא סדרת אירועים ביוזמת המכון הצרפתי, שמזמין תזמורות והרכבים ישראלים לכלול לחנים צרפתים ברפרטואר שלהם, או הזמנה לשלב מנצחים, סולנים וזמרים מצרפת בתזמורות וההרכבים הישראלים. מספר של הרכבים ואמנים יופיעו גם בפסטיבל ישראל שמתקיים באותה תקופה (מאי-יוני).
העונה תחשוף בפני הקהל הישראלי עשרות הופעות, ברובן לראשונה בישראל של המוזיקאים המובילים ביותר בצרפת כגון אירוע הקונצרט עם 70 הנגנים של האנסמבל היוקרתי "Les Arts Florissants" ויצירה חדשה שנכתבה במיוחד עבור רבייעת Ysaÿe על ידי המלחין הישראלי נועם שריף.

במסגרת העונה מיטב המוסיקה קלאסית, אך גם מוסיקה עכשווית שתתוסף לעושרה של "הרמוניה 60" ותכלול סידרת הופעות, ביניהן, הזמר פטריק ברואל שיופיע בפעם הראשונה בישראל באמפיתאטרון רעננה, הזמרת סאפו בפתח תקווה ובתל אביב., זאת לצד יוצרים ומוזיקאים ישראלים, ואף הפקות משתפות של יוצרים משתי המדינות.

  • עוד באותו נושא:
  • הרמוניה 60

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully